2008. július 12., szombat

csütörtök-péntek

Nem egyszerű napok vannak mögöttünk, az ezer fokban millió rohangászós dolgunk volt.
A folytatásról inkább már nem is mondok semmit.. Buddy bátyjának a 2 nagyobbik gyerkőce (8 és 5 évesek) lejön hozzánk 2 hétre. :O Ez persze csak így kimondva tűnik soknak, tulajdonképpen nagyon bízok abban, hogy nem lesz velük gond. A jelen helyzet szerint épp a mi két nagyunk kiállhatatlan. :X
De befenyegettem őket, hogy én képes vagyok arra, hogy tábori rendszabályokat írjak, nagyon durva esetben felültessem egy buszra őket, ami a mamáéknál teszi ki. Remélem, hogy kellően hatásos voltam.

Visszatérve az elmúlt napokra..
Csütörtökön volt egy kis dolgunk Buddy egyik fórumtársánál, többek közt leadta a Városban a kocsiját és mi meg hazavittük :P , elvittük Marcit-Benit is, aranyosan viselkedtek, nézték a kerti tóban a békákat és a halakat.


Majd délután realizáltuk, hogy a régóta ígérgető gitárt-megvevő emberke befizette a pénzt, így másnapra megbeszélték a cucc elszállítmányozást.
És mivel mind ezt a Fendert, mind pedig a Régi gitárt igen jó áron adta el Buddy, és a kötségvetés is elbírt egy "pótgitárt", így felhívta Buddy a kedvenc hangszerüzletét, hogy nincs-e bizományban egy használt westerngitár..?
Volt neki.. azt hittük, hogy valami kis noném cucc, de -és ez az isteni közjáték- egy Ibanez gitárt tudott elhozni, 3-ad annyiért, amennyiért a Régit eladta.
Gyönyörű és a hangja is csodaszép. Szóval van gitár, így ha úgy hozná a sors, mehet az O'Connell Street-re kalapozni (utcazenélni) . :P

Tegnap meg elvittük az elektromos cuccot egy anyósék melletti kisvárosba, így elmentünk hozzájuk, elköszönni -mondjuk.
Túlestünk rajta.
És jófej menyük is voltam: felajánlottam a gépemet, hogy azon keresztül tudjuk tartani a kapcsolatot.. de Após hallani sem akar róla. Ő nem fizet elő semmire már többé (:OO :DDD ), majd hívnak minket, havonta egyszer.
Hát, legyen, ahogy akarják.

Nincsenek megjegyzések: