2008. július 18., péntek

az üveggolyók..

.. a C-vágányra megérkeztek!


Van ez az üveggolyós játék a blogokon, (egymásnak "gurítanak" golyókat, és akihez elér, annak az ABC betűivel kell egy-egy szóra gondolnia.. a lényege/célja nekem rejtély,) és Ann hajított egyet nekem/nekünk.

És ez a blog ennek a golyónak a vége, továbbadni nincs kinek, C-vágányra került.
Ann-nak és Vero-nak van blogjuk, de már túlestek rajta, Mártinak és Istvánnak nincs blogja.


Végállomás, kiszállás!


A – Á: anya – állat

B: boldogság, boldogulás

C: cica

Cs: csók

D: deposit

E – É: elég - épség

F: filc

G: gesztenye (püré)

Gy: gyerekek

H: hóbort

I – Í: illat - íz

J: jajjajjj

K: klórtabletta

L: löttyedt

Ly: passz.. azt hiszem az, hogy csomóan nem írják helyesen a MUSZÁJ-t

M: mi

N: nincs

O – Ó: olló - óra

Ö – Ő: öröm – őrült

P: paradicsom

Q: qtya

R: Roscrea

S: sikítás

Sz: szerelem

T: túlélni

Ty: tyúkszaros

U – Ú: utolsó - újság

Ü – Ű: üvölt – űz

V: én.

W: wc

X: drukk

Y: kromoszóma

Z: mint Buddy

Zs: zsibvásár


5 megjegyzés:

vero írta...

tyúkszaros!!! (visítva fetreng a nevetéstől :DDDDDDD)
Állítólag rólunk kell szólnia :OO

vero írta...

Izéé, most nézem hülyén írtam megint: a tyúkszaroson nevetés, és a rólunk kell szólnia két külön gondolat.. :)

verbena írta...

igyekeztem úgy írni...

tudoood, "tyúkszaros élet" ... :D

verbena írta...

értem én! :P ;)

vero írta...

Nekem is a tyúkszaros élet ugrott be! :DDD