2008. június 15., vasárnap

Apa-nap

Mikor Hanna kicsi volt, talán 2 év körüli, megkérdezte, anyák napján, hogy apák napja mikor van...
Ciki, mert egyikőnk sem tudta, sosem tartották a szüleink. De utánanéztünk -június 3. vasárnapján van Mo-on is, és az USA-ban is, illetve a katolikus vallás szerint Szent József napja (márc. 19.) az apák napja - és azóta megtartjuk.

Buddy kapott egy csomó gyerekrajzot-festményt, csákót Marcitól, hajót Jancsitól, és papír sótartót Karitól. Én pedig az egyik kedvenc filmjét vettem meg dvd-n, a Nagy Lebowski -t. (eddig csak videokazin volt, videónk meg már vagy másfél éve nincs, digitalizálni pedig ezt már nem tudtuk. )

Itt kívánok boldog Apák napját L-nak, B-nak, T-nak és Istvánnak is (neki még boldog nagypapa napot is.)


7 megjegyzés:

vero írta...

Boldogot Apának!!! (megkésve :O)

verbena írta...

:P Aranyos vagy!
Az L pedig a Te L-d. :P

buddy írta...

Köszi! :DD L-nek is...:)

vero írta...

Köszöni, rájöttem ám, bár egy ideig gondolkodtam rajta :PPP :DDD
NEmáááám! :))

István írta...

Köszönöm szépen a kedves megemlékezést!

Ann írta...

(Kihagytam ezt a postot
... meg a következőt... szerintem valami megzavart, amikor az elsőt olvastam... hmm)
Úgyhogy köszönjük és mi is boldogot kívánunk az Apáknak!!! :)))
Szerintetek miért van az, hogy itthon nem ünnepeljük?

verbena írta...

Ann, nem tudom.. Én azért drukkolok, h hamar sikerüljön meghonosítani. Sztem megérdemlik az apák is a spéci napot. :P
http://jelesnapok.neumann-haz.hu/prod/unnep/apak_napja