2022. január 31., hétfő

Újra itthon

 A müncheni élményeinket majd később tudom csak megírni, mert közben pörög az élet..
Beni 10-kor hívott, hogy a tesi órán elesett és nagyon fáj a lába.. elmentünk érte.
A bokája okés volt, de a lábfeje nagyon-nagyon fájt. Jegeltem, meg felhívtam a háziorvost, hogy kéne egy időpont/rtg a gyereknek.
Éreztem én, hogy el van törve, de bíztam benne, hogy csak túldramatizálom.
De nem. A lábközépcsontja tört el. 
Egy csizmát kapott meg mankót, a csizma előnye, hogy tud rendesen fürdeni illetve aludni majd. Csütörtökön megyünk Limerickbe a “fracture clinic” -re, ott újra megnézik és kezelési tervet is kapunk. Tudjuk a járást, hisz’ nemrégen a kulcscsontjával jártunk oda.
Az élet úgy szép, ha zajlik.. hát nálunk zajlik rendesen. 






2 megjegyzés:

Lazac írta...

Ne már!!! Amikor Beninek tört a kulcscsontja, akkor utána Kolosnak a csuklója. Most kezdjek aggódni? :) Jobbulást Beninek, forrjon össze gyorsan neki, Nektek meg kevesebb ilyen izgalmat kívánok! ♥

Verus írta...

Nem, ez nem lesz valami trend a fiúknál, ok?
Köszi, szerencsére nem mozdult el, bízunk benne, hogy hamar összeforr.