2022. január 3., hétfő

Hmm

 Telefonon beszéltem először egy, majd még két másik kollégámmal..
Szépen kiderült, hogy valószínűleg a munkahelyemen én kaptam el a covixot, 22.-én, majd hazahoztam és jól megfertőztem a fél családomat.
Ui. a head chefünk 23.-án egyszercsak nem jött be.. voltak pletykák, hogy azon a hétvégén a 12 pub-ot csinálta a barátaival és hogy pozitív lett az antigén tesztje. De ez ugye pletyka volt, hittem azt, hogy ha ez tényleg igaz, akkor kutya kötelessége a munkahelynek illetve a head chef-nek szólnia, leadnia minket a kontakt kutatáshoz. 
De ez ugye sosem történt meg, senki sem szólt nekünk, (ha tudom, hogy kontaktja vagyok egy esetleges fertőzöttnek, Tomi nem jött volna haza, csak pl 5 nap múlva)
De ma, mikor rácsörögtem a kollégámra, hogy holnap hajnalban nem leszek bent, kiderült, hogy ő is és az egész családja beteg lett..és az is kiderült, hogy már 27.-én tudta egy közös ismerős (ex kollega) hogy akkor a head chef pozitív lett. De ekkor sem szólt senki, senkinek. Sem a manager, sem a HR, és valszeg a kontakt kutatásban nem lett semelyikőnk neve megadva, mert senki sem kapott sms-t a HSE-től.
Persze ennek semmi értelme, hogy most ki-kitől, de inkább a hozzáállás és a sunyiság képeszt el. Hogy csak a véletlenen múlt, hogy pl Tomi nem fertőzte meg 26.-án Catherine 8 hónapos terhes nővérét..vagy a 90 éves nagymamát.. vagy a rákos, másik testvért.. 
Tudtam én, hogy kb senki sem korrekt, de elképeszt, hogy egy állami cég is ilyen szinten inkorrekt. Pff. És grr.

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Ezt én sem értem. De a mi esetünkből kiindulva, az ötünk közül, akik egy helyen voltunk és fertőződtünk meg, én voltam az egyetlen, aki a kontakt kutatásba beszállt. A többiek kb mintha semmi nem történt volna, igaz otthon maradtak, közülük ketten, de nem szóltak senkinek, hogy betegek. A másik kettő, akinek enyhe tünete volt, élte tovább az életét, mintha mi sem történt volna, sőt, letagadták, hogy betegek lennének. Aztán, amikor kellett a védettségi kártya, akkor mindegyik ment vérvételre, és kiderült, hogy igen, mind az öten voltunk betegek. Elképesztően felelőtlenek az emberek.

Verus írta...

Azok.
Emlékszem erre, akkor is ledöbbentett, meg most is. Nem érem én ezeket.