2021. július 4., vasárnap

Alan második oltása meg a Lough Derg

 Hétfő-keddet kivettem szabadnapnak, és mivel nagy melegeket jósoltak, úgy terveztük, hogy Alan hétfői oltása után kedden tengerpartozunk egyet. 
De tulajdonképpen csak itt nálunk írtak huszonfeletti fokokat, a partoknál 16 fok volt.. mondtam is a családnak, hogy bocs, de inkább a kertben napozzunk, grillezzünk, minthogy a tengerparton nagykabátban üldögéljek a nyár közepén.. 
És milyen jó, hogy így döntöttünk..
Hétfőn becsipelték Alant is és Tomit is a másodikkal, Tomi haza is ment aznap, Alannek csak a feje fájt, de az ugye szokott, így akár lehet, hogy csak a “szokásos” fejfájása volt. Kedden reggel is kiköltöztünk a kertbe, én nagymostam, ágyneműk, meg plédek, plüssök.. mert az árnyékban 26 fokban (!) pikk-pakk megszáradtak a cuccok.




Alant szigorúan az árnyékba száműztük, hogy ne érje közvetlenül a nap. Dél körül már nagyon fázott, szürreális volt ahogy mi fürdőruhában pihegünk a melegben, ő meg vastag pulcsiban, takaró alatt vacog. Na, akkor irány az ágy.. pihenjen, aludjon.
Innentől a fázás, fejfájás, “jobban vagyok”.. majd megint fázás, gyengeség.. estére magas láz, hidegrázás jött, kb ugyanaz, mint nekem is. Reggelre csatakosra izzadta az ágyneműjét, (megint mosás) de jobban lett, sokkal, csak gyenge volt. És az oltás helye fájt.
Mindeközben Tomi csak szuper-fáradtnak érezte magát, meg a hónalji nyirokcsomói durrantak be 24 óra után. 
Szerdán kitalálta Alan, hogy most, hogy jobban van, körözget egy kicsit a bicajjal, hogy tesztelje magát. Nem esett neki jól, szédült, szarul volt, hazajött 2 kör után.
Szerda estére belázasodott megint, de nem volt olyan magas, és hamar el is múlt.
Csütörtök reggelre teljesen jól lett, azóta többször is ment bringával, minden oké.
Mivel ultra fülledt napok voltak ezek, kitaláltuk, hogy csütörtök, munka után kivisszük a fiúkat úszni a tóhoz. 
Kiértünk 4 körülre, egész estig kint is maradtunk, a srácok úsztak egy nagyot meg  letesztelék a boardokat (persze itt nincs hullám, de csak úgy lebegtek rajta) 
(Találkoztunk egy magyar pasassal, de szerintem ennyi ismeretség lesz csak belőle.)







A héten Kari ránk üzent, hogy pedzegetik, hogy a Johnson-t kiterjesztik az 50 év alattiakra is, és hogy a lakótársa patikája is olt, ott fel is vették a listára, ha tényleg hivatalos lesz, első között legyen. 
És pénteken be is jelentették, hogy akkor 18 év felett bárki mehet oltatni magát a patikákba Johnsonnal, ha meg mRNS vakcinát akar valaki, akkor várja ki a sorát. Arra jelenleg a 35 év felettiek regisztrálhatnak csak, illetve hétfőtől a 30 felettiek. 
Marci, Jancsi, Kari korosztálya (Beniről meg ne is beszéljünk) ki tudja mikor kaphat mRNS-t. Így a fiúk (Marci és Jancsi) is úgy döntöttek, hogy feliratkoznak a helyi gyógyszertárnál Johnsonra.
Kari kedden reggel már meg is kapja. Szerintem a srácokat is hamarosan hívják. 

Beni nagyon élvezi az új gitárját, kapott még tőlünk egy izét, amivel mixelni tud, úgyhogy non-stop zenéket gyárt. 
Közben a régi basszusgitárját odaadta a haverjának kölcsönbe, és tanítgatja is. Meglátjuk meddig tart a haver lelkesedése. 😅






7 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Milyen érdekes, hogy ahány oltás, annyi oltás politika. Spanyolországban is korosztály szerint mennek, az emberek sorra kapják a behívó cédulákat/nincs választási lehetőség, idősekkel kezdték, most vannak a 30-asok körül. Romániában oda mész oltani ahova akarsz, és olyan oltásra amilyent akarsz. Már legalább két hónapja (ha nem több) van drive in oltó központ is, még csak előre jelentkezni se kell. Begurulsz, kigurulsz, kész...

Agyrágóbogár írta...

Ja képzeld én a macit szárítottam így :D meglepett amikor beléptem hozzád és ezt láttam elsőre :)))

Verus írta...

😂😂 (btw Ez Alan alvópàrnàja )

Verus írta...

Most vett Írország Romániától 1 millió mRNS vakcinát.. nálad olvastam, hogy milyen más a rendszer ott, mint itt, vagy pl otthon is teljesen másmilyen.. Anno az instan láttam, hogy a Schwarzenegger-t is drive-in oltóközpontban oltották be. Itt ez elképzelhetetlen lenne ez szerintem.

Lazac írta...

Örülök, hogy Alan is túl van a második szuriján. Én majd szerdán megyek, kicsit pazárok, hogy milyen lesz, de ezen is túl kell lenni, aztán majd jobb lesz már. :) Megint jó helyen voltatok nagyon ♥♥

Lazac írta...

Most már tudom írni a tapasztalatokat, fejfájás, hányinger, bedurrant nyirokcsomók a bal oldalon és olyan fáradtság, hogy ülve elalszok...

Verus írta...

Szegény Te, de holnap már jobb lesz sokkal.