2021. július 17., szombat

Hőség

Bizony, az van, egy hete.
Tegnap dolgoztam utoljára, itt a három hét szabadság 👌! 
A munkahely kész halál volt az egész héten. Mert ugye légkondi az olyan nincs, van olyan szellőztető rendszer, mint a kocsikban, a kinti levegőt betolja a bentit kiszívja.. 
itthon is igyekeztünk a klasszikus árnyékolós, kora reggel-este szellőztetős módszert csinálni, kizárni a hőséget, de csodák nincsenek, lent meg működött, de mivel ez egy szuper szarul megépített ház, a szigetelés minimum -D kategóriás, az emelet kb katlan lett mostanra. 
Úgy ünnepeltem szabadságom első éjszakáját, hogy éjjel kettőkor, mint vmi sátoros cigányok, vonultunk le Alannel a földszintre, hogy legalább aludni tudjunk kicsit.
Kell venni ventillátort. Ezt is megértük itt.

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Pont eszembe jutottatok a múltkor, hogy vajon ott milyen az időjárás? Mert itt brutál melegek voltak, tényleg afrikai forrósággal, most meg monszun van. Párás, dunsztos levegővel, mint Thaiföldön. Lassan sehova se kell utazni a világba, mert mindent időjárás eljön hozzánk. Volt itt tornádó a múltkor, nem is egyszer, dió nagyságú jegek hullottak az égből, aztán a Szahara érkezett meg tevék nélkül, de volt afrikai homokfelhő is, most meg ázsiai monszun van.:) Aszombaton hazafele vizibicikliztem, mert egyetlen utca sem volt itt, ahol ne állt volna a magasan a víz az úttesten. :)

Verus írta...

Én követem a magyar/német híreket is, olvasom, hogy micsoda melegek voltak, vannak, hogy mekkora mennyiségű eső esett otthon is, meg Németországban..brutális.