2021. július 22., csütörtök

Nyaralás 1. nap

 Az út (250 km) kb 4 óra volt, félúton megálltunk kávézni, Kanturknál, így végül egy közel 5 óra után megérkeztünk a vadregényes szállásunkra.


A bookingon olvasott véleményekből átjött, hogy a tulaj egy holland fickó, hogy olyan természetgyermeke, meg hogy egy meditációs terem is van itt a birtokon.. 
mikor kiszálltunk a kocsiból jött egy amerikai akcentusos pasi, ő is itt él, mondta, hogy nincs még kész a ház, körbe vezet a birtokon.. megnéztük a meditációs házat/jóga stúdiót, a hostelt (ami most nem üzemel) a leendő kempinget, van itt egy másik kiadó ház is, abban egy tartós bérletben van egy művész házaspár, itt mindenki a természet gyermeke, nincs igazi fűnyírás, van saját melegház.. de minden olyan “bohém” .. olyan félbehagyott, olyan rendezetlen.. közben meg bájos.. van egy francia kislány is, aki szerintem work-away-en van itt, mint amit anno Hannus és Damien csináltak Franciaországban. 
Kicsit van egy fajta kommuna-fílingje, (az amerikai fickó pl így köszönt nekünk először: Welcome here, another beautiful day in the paradise) de minden olyan nyugis, békés, átjön a chi ereje rendesen. Ja, és építettek egy saját kőkört is, egy mini stonehange-et, ami köré majd fesztivált terveznek. 

A ház vonzereje az ára volt, meg a saját mini strand.
A ház tiszta, komfortos, megvan az, ami kell egy önellátós nyaraláshoz.





Miután birtokba vettük a házat, azonnal a saját strandra mentünk, amit egy dzsungelen át tudtunk csak megközelíteni, de ahogy a reklám mondja.. priceless.. 
tiszta, nyugodt, és csak a birtokon élőké.







Vagy 3 órát itt voltunk, a srácok az öbölben lévő kis szigetet megkerülték a boarddal, én leküzdöttem a félelmemet és bemerészkedtem a tengerbe, egész be.. mindkettőnknek volt fulladás-közeli élménye, (én gyerekként majdnem strandmedencébe.. Alan meg egy barátját mentette ki a Balatonból, de az annyira traumatikus élmény volt neki is, hogy nem szeret mélyre bemenni, de mindketten tudunk úszni persze, csak a traumatikus emlékek full random előjönnek pl nálam.. jó példa az esti séta alatt történtek, egy olyan helyre mentünk, ahol egy folyó beleömlött a tengerbe, és mivel apály volt, átlehetett menni rajta, de ahogy a kb térdig érő vízben álltam, és a folyó sodrása jött balról a tenger hullámai jobbról, olyan rosszul lettem, hogy megkértem az egyik fiút, segítsen onnan “kijutni” mert rosszul vagyok. )

Este nyolc körül elmentünk felfedezni a környék strandjait, de megbeszéltük, hogy max így este megyünk ki ide, mert millió ember volt így is, akar a fene tömegnyomort.

















Késő este a teraszon vacsiztunk, reggel pedig ugyan itt isszuk a reggeli kávénkat.. a  fiúk meg kimentek reggel 6-kor kipróbálni a tengeri horgászást.









2 megjegyzés:

Lazac írta...

Juhhu! De szépséges helyen vagytok! ♥♥♥
Élvezzétek, csodás a táj. ♥

Verus írta...

Így lesz! Köszi! 😘