2021. július 28., szerda

West-Cork 7. nap

Keddre a Mizen-head-et terveztük be.
A nap sütött, de a szél kellemesen fújt, tudtuk, hogy nem fogunk megdögleni a hőségtől, mint pár napja a Sheep’s headnél.
3-4szer voltunk már a Mizen-headen a családdal, de itt vagyunk, kb 10 km-re, botorság lett volna nem elmenni.
Úgy gondoltuk, hogy majd nem lesz akkora tömeg.. hát, nem tudom. Parkoló tele volt. De végülis elég nagy terület, elbírt annyi embert.
Vártuk, hogy a hídhoz érjünk, mert abban az öbölben fókák élnek, de most apály volt, nem voltak ott, csak a messzeségben láttuk őket, egy másik barlang előtt.
Csakhogy megjelent egy rákász hajó, jött begyűjteni a rákketreceket.. a hajót kísérte egy csomó sirály, majd a fókák is megjelentek, olyan fóka-showt csináltak, hogy jó félórán keresztül csak őket nézte mindenki.

Az étteremnél kávéztunk, fagyiztunk, majd tovább mentünk a Barleycove melletti másik strandra, a fiúk boardozni akartak, egész jó hullámok voltak.

Este fürdés után, elindultunk, hogy akkor vacsizunk valahol.. Schull tele volt, nem volt üres étterem.. tovább mentünk egy Ballydehob-ba, cuki kisváros, van étterem:szerdától-szombatig.. miaf.. inni lehetett volna sok helyen. De ha már ott voltunk, sétáltunk egyet a faluban:

Úgyhogy visszajöttünk Goleenba és az környék legjobb fish and chips-esénél ettünk fish and chipset meg burgert.
Ami tényleg nagyon-nagyon finom és friss volt.

Lazac írta...

Istenem, de szép minden! De az a cuki kisváros, hát ♥♥♥♥
És persze a fish and chips hallatán összefutott a számban a nyál.:)

Verus írta...

Nagyon szerencsések vagyunk, hogy ilyen sok idő tudunk itt tölteni, teljesen új részét fedezzük fel Írországnak.
Na majd,, tudod egyszer, majdcsak… és akkor már lesznek helyek, ahol jó kis fish and chipset eszünk.