2021. július 26., hétfő

Nyaralás 5. nap

 Újabb fülledt éjszaka után, egy újabb forró nap volt a vasárnap.
A buli nem volt hangos egyáltalán, simán aludtunk jó sokáig. Reggeli után a fiúk elmentek horgászni, ahova a múltkor is, mi csak lazultunk addig.
Aztán úgy jöttek vissza, hogy egy helyi paraszt, kaszával, kutyával odament hozzájuk, hogy az ott, ahol állnak, az privát terület, menjenek onnan, “különben is kik-maguk..”- ilyen fajta ember. Beni mondta, hogy majd szét röhögte magát, annyira vicces volt, hát nem tudom.. Alan vissza akart menni, de ledumáltuk. Értem én, hogy magán terület, de itt mindenhol jelzik, plusz ha még sem, akkor általában a tulaj kulturáltan közli..
Mivel durva meleg volt, strandolni akartunk volna, de Beni mondta, hogy a privát beachen meztelenül vannak lent a népek, úgyhogy kitaláltuk, hogy bepakolunk strandoláshoz, de mivel vasárnap is van, meg dél.. esélytelen, hogy le tudunk parkolni a strandnál, menjünk el a Sheep’s headre, ott biztosan jól fúj a szél, túrázzunk egyet, fagyizzunk, majd utána késő délután strandoljunk estig.
A túra 5.5 km-es volt, és egyáltalán nem fújt a szél, állt ott is. Úgyhogy tűző napon, mint a barmok, túráztunk..a végére kb mindenkit meg tudtam volna ölni, gonoszra izzadtuk magunkat. A túra csodaszép volt, fantasztikus látvány, a szigetcsúcson itt is egy tó volt még mielőtt elértük volna tengert meg a világítótornyot. Utólag nem bánom, hogy elmentünk oda, de akkor igen, főleg a visszafelé vezető úton, az halál volt.




























A parkolóban volt wc, folyó víz, ott kicsit átmostuk a fejünket, és irány a strand.





Még több ember volt, mint szombaton, de megint estig fürödtünk, aztán haza, itt még volt egy kis after-party, de ez sem volt zavaró, kint vacsiztunk, kártyázni is elkezdtünk, de jöttek a midge-k szúnyogok és hiába minden védekezés ezekre nem hat semmi. Illetve van vmi krém, egy smidge nevű cucc, amit a smidge-boltban lehet megvenni.. egy vicc. 
Éjjelre vihart mondtak, behordtunk mindent a házba, de csak felhős lett most a reggelünk, enyhült a nagy meleg. Állítólag ennyi volt, most a klasszikus ír nyár tér vissza. Alan nem bánja, én még bírtam volna, de nem akarok telhetetlen lenni, nagyon örülök, hogy pont kifogtuk a nyaralás alatt ezt a hőséget.



4 megjegyzés:

Lazac írta...

Baszki, még a birkák is a szikla árnyékába húzódtak, csak ti gyalogoltatok a krva melegben? :D:D:D:D
Nem mondom, hogy nem szép, de akkor is. :):)Én ott leültem volna a coffee to go táblához és nem mozdultam volna tapodtat sem. :)Ilyenkor beérem azzal, hogy megnézem a fotókat azok gépén, akik képesek voltak elmenni. :):) Én is Alan pártján vagyok, a nyár legyen kicsit hűvös, de semmiképp sem 40 fokos, mint most itt megint. :)

Verus írta...

:) :)
Utólag intő jelnek kellett volna venni a birkákat, de az, hogy a tenger mellett, a szirteken sem fújjon a szél, az mondjuk ki, igen ritka dolog.
(Viszont az insta fotómat megtalálta a discover ireland, hogy megosztaná.. cölöb leszek még a végén. :))

Lazac írta...

Ó, ez de szuper. Én a Google-ban szoktam feltölteni fotókat, ma is kaptam visszajelzést, hogy több mint ezren nézték meg az egyik képem. :) A két cölöb tartson össze. :D:D:D

Verus írta...

Lassan akkor influáljunk is valamit.. hátha lenne ingyen nyaralás valami egzotikus helyen 😅😂