2021. május 2., vasárnap

Anyák napi hétvége

Szombaton aránylag szépen sütött a nap, úgyhogy úgy döntöttünk, elmegyünk ahhoz a kis kikötővároskához, ahova Alan az előző nap elbringázott. (Btw megdöntötte azzal az úttal a personal best-jét: 104 km-t tekert) 
Igyekszik mindig alsóbb rendű utakat találni magának, így pl eltekert egy lámafarm mellett.. nos ez annyira felizgatta a gyermekeinket (meg engem is) hogy muszáj volt kocsival is arra menni és kiszálltak, hogy lámát fotózzanak. Viccelődtünk is, hogy akkor mehetünk is haza..







A terv az volt, hogy  kávézunk, piknikelünk a tó partján. Vittünk mindenfélét, meg termoszban kávét, így elég sokáig el is voltunk ott, de mikor elment a nap, hideg lett rögtön. Úgyhogy kicsit sétáltunk, vettünk fagyit is, hamár.. 













majd innen átautóztunk ahhoz a partszakaszhoz, ahova járni szoktunk. 
Itt frizbiztünk, a srácok fociztak és este 5 után indultunk csak haza.





Ma reggelre újabb gyönyörű csokor várt, meg mindenféle szépészeti kellékek, amiket most este fel is avattam. 




És pluszban egy fantasztikus reggelit is csinált Kari, előző este kérdezte, hogy minek örülnék.. hát ennek: 




Főzni se engedtek, Alan megfőzte az ebédet, így én ma egész nap olvasgattam, a kertben lógattam a lábamat, scrabble-öztem Karival, meg Alannel. 
Jó dolgom volt, na.

Holnapra esőt mondanak, meg hideg szelet, ugyan munkaszüneti nap lesz, szerintem akkor maradunk itthon, akar a fene megázni/megfázni.

Bónusz kép; 2011-ből....



2 megjegyzés:

Lazac írta...

De jó napotok volt! Milyen szép ez a hely is! ♥ A lámák mellett a kecskék is igen cukik. :)
De hogy rólatok is megemlékezzek, igen jól néz ki az egész család, és a 2011-es képnél egészen elérzékenyültem. :) 2012-ben jártam nálatok, akkor is még mindenki otthon volt, és a legkisebbek nem voltak sokkal nagyobbak még, mint ezen a képen. ♥ Az ajándékaid meg tökéletesek, és az is, hogy nem kellett semmit sem csinálnod. :)

Verus írta...

Ugye? Hangulatos kis hely, persze nagy lesz a tömeg nyáron, de most aránylag kevesen voltak ott.
Az a szakállas kecske nem igazán volt cuki, gonoszul nézett és még vicsorgott is.. már ha tud egy kecske vicsorogni.
(Hogy rohan az idő, tényleg)
Köszi szépen a kedves szavakat 😘