2021. május 14., péntek

Oltásom története

Merthogy ma, kb 2 órája belémültették a chipet megkaptam az első adag vakcinát. 

2 hete, mikor vérvételen voltam, beszélgettem a nővérrel, hogy milyen messze van az, hogy engem majd beoltsanak, mert itt jelenleg csak 3 illetve most már 4 féle vakcina van forgalomban, ebből 2-t csak az 50 felettieknek adják (az Astrat meg a Johnsont) a másik kettőt meg az öregek, betegek, terhesek illetve majd az 50 alattiak kapják.. és kevés adag jön, ezért ránk csak rohadt sokára fog majd sor kerülni.
De ugye én olyan helyen dolgozok, amilyenen, és ez engem mennyire stresszel..blablabla.. erre mondta, hogy akarom-e, hogy feltegyen arra a listára, amin azok vannak, akik az esetleges felesleget megkapják, de lehet, hogy csak sokára fognak szólni. Mondtam perszehogy. 
Erre ma délután 4-re behívtak, hogy akkor menjek. 
Örülök, hogy Pfizert kaptam, mert Karival sokat beszélgettünk és részletesen elmesélt mindent, melyik milyen típusú, és hogy az astrától sem kell besz@rni, ha azt kapnék. Ő nagyon szorít annak, hogy Pfizert vagy Modernát kapjon, mondjuk minden esélye meg van rá, nem hinném, hogy az astrát/johnsont fogják adni a 30 év alattiaknak. 
(Annyira ki vagyok már képezve a vakcinákból, hogy a kollegáim engem faggatnak, hogy akkor melyik micsoda, meg hogy működik. A 20on kollegámból eddig -velem együtt akkor- 7 ember kapta még csak meg az első adagot, és mind szeretne oltást.. ennyire lassan őrölnek itt a majmok.. ) 
Úgyhogy a népes családomban végül én lettem az első, aki megkapta az oltást. (Tominak azt mondták, hogy jó két hét, mire ő is sorra kerül Jancsival, mert ugyan magas kockázatúak, de fiatalok..)




2 megjegyzés:

Lazac írta...

Juhhu! De jó hír ez! ♥♥♥

Verus írta...

Köszi! 😘