2012. január 22., vasárnap

numbers-success-happiness

A ma két éve elkezdett közös koplalásunkat életmódváltásunkat jól megünnepeltük: megnéztünk kb ezer gázabbnál gázabb képet magunkról. Minő perverzió. :))))
És örülünk magunknak, hogy milyen jó kis soványak vagyunk.
Buddy blogján nyomon lehet követni, h ő miként alakult át, fogyott le és 5 hónapja tartja a súlyát.
Velem az történt, hogy 1 éve már tartósan 21-es a BMI-m, és vegyes étrenden vagyok. Pl eszek rizst, krumplit is, módjával. 
Aki ismert réges-régről tudja, hogy pl. 2005-ben még 63 kiló voltam (180 centi vagyok), igaz, aktívan sportoltam: heti 3* 1 óra kosárlabdázás, majd 2006-ban megszületett Beni, aztán a terhesség alatt felszedett kilók nemhogy le nem olvadtak, hanem a vmi vonzás-törvényt alkalmazva, felhalmozódtak a kis habtestemen.
Aztán (kifogás-kifogás-kifogás) jött Írország, stressz, stressz, Buddy arclebénulása, aztán kitavaszodott -2009-, rádöbbentem, hogy 18-as (otthoni 46-os) cuccokat hordok.. OK, akkor el kezdtem futni.. kb. semmit nem ért. Próbálkoztam különféle trükkökkel, h leadjam a felesleget, de mivel az életemben sosem kellett fogyókúráznom, sztem nagyon szarul álltam hozzá. Közben a ruháim közé be-becsúszott egy-egy 20-as is (otthoni 48-as).
A lényeg 2010 jan. 22. Buddy elhatározta, hogy nincs tovább: TENNI kell vmit, így gyorsan lecsaptam, hogy énisénisénis. 
Hát így.
99 kilóig sikerült felgyúrni magamat, 2010 Karácsonyán elértem a 71 kilót, ennyi vagyok most is. Voltam pl. nyáron 68 kiló is, az alsó limitem annyi, a felső 72. Nem mondom, nem lenne rossz újra 63 kilósnak lenni, de 2005 óta eltelt 7 év, idén 37 éves leszek, és nem akarok nagyon ráncos képű lenni. :))))) Vagy ez is csak kifogás...??

2005-Sümeg
2009-botrááááány


2011-Karácsony



Most 12-es (otthoni 40-es) cuccokat hordok, de van egy-egy 10-es is.
Na a lényeg, h királyok vagyunk Buddy, és baromira bírom, hogy ilyen vagy. Kitartó, meg makacs, meg a támaszom, meg meg meg.. na.



*lovelovelove:)*


7 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Nagyon jó post! :):):):)
Gratulálok Nektek a kitartásotokért. Sok mindenben mutattok példát, párkapcsolatból, életminőségből, gyerek vállalásból, szeretetből, és még ebben is. :):):)
Ha nem túl nyálas, akkor innen messziről is szeretlek Benneteket :):) Ha nyála, akkor is :)

verbena írta...

Köszi Vizicsibe, nagyon jól esett, amit írtál.
És nem, nem nyálas :))) Én is nagyon-nagyon örülök neked, ezermilliószor jársz az agyamban, a gyerekeiddel, unokáiddal együtt - ezek a találkozások nem ok nélkül történnek.. :D én így hiszem legalábbis. :)

Vizicsibe írta...

Mindennek oka vagyon. :):) Ez így van...és most nagyon, de nagyon örülök ennek a találkozásnak. Életem pozitív élményei közé tartozik, köszi, hogy vagytok. :):)

Jovi írta...

Júúúj, én sosem láttalak ilyen...ööö...husinak! Döbb a 2009-es képen.
Ugye, tudod, hogy nagyon büszke vagyok Rátok? <3

verbena írta...

Köszi-köszi Jovi :)
husis... na igen, így is mondhatjuk... ;)

pipacs írta...

Jajj nagyon jó volt ezt olvasni, köszi! :) Mindkettőtöknek nagy gratula!

verbena írta...

Köszi neked is Pipacs :)