2012. január 15., vasárnap

hétvége

Nem szoktam írni nagyon a "munkámról", mert sok minden nincs vele, van, keresek vele elegendő pénzt és nagyjából ezzel ki is merül a téma.
Időnként kicserélődik a főnökség, és kapunk még hülyébbeket. Pl. nem igazán értik meg, hogy egy ennyire vidéki helyen nincs igény a 24 órás nyitvatartásra, illetve nem éri meg.
Mind1, én baromira okos vagyok ugyebár és nem az én bizniszem, így nincs más hátra, mint előre és csorogni a vízfolyással. Így kb. 4-5 hetente nekem is befigyel egy 2 napos éjszakai műszak.
Amiért utálom: az egész hétvége el van b*szva: reggel 7-kor végzek, este 10-re megyek vissza, közte aludni kéne, meg a gyerekekkel is lenni, hiszen 7vége van, és ők meg ekkor vannak itthon..
Na szóval ez a hétvége ilyen volt.
PEDIG: végre süt a nap. Napok óta jó az idő, már-már tavaszias (persze az ír tavaszra gondolok), és igenis megviselt, hogy nem mehettünk el semerre.
De azért igyekeztünk valahogy feldobni ezt a 2 napot: tegnap pl. Buddy bekandallózott, eltoltuk az asztalt, és párnákból-plédekből egy nagy fekhelyet csináltunk a szőnyegen, betettünk egy dvd-t és a 3 kissráccal összebújva moziztunk. Közben kis ikeás sütit is ettünk persze, hogy adjunk a boldogság hormonjainknak.
Ma 12-ig aludtam, felkeltem, intravénás kv, a gyerekeket közben megebédeltette Buddy, majd 2-re átrobogtunk R-ba, mert Jancsi uszodás szülinapi partyra volt hivatalos.
Előtte meg kitettük Karit-Tomit-Marcit-Benit a parkban, hogy végre leteszteljék a természetben is Marci karácsonyi walkie-talkieját, tényleg bírja-e az 5 km-t..
Mi ugye 20 km-re arrébb, Jancsi 4-re végezett, így addig mi bevásároltunk, majd kerestünk egy jó kis napsütéses helyet, és bejoghurtoztunk.
Akárhogy is, bár megátkoztam ismét a főnökeimet, és azért ez előbb-utóbb célba ér, de a szar kezdet ellenére jól sikerült a hétvége. A gyerekek feltöltődtek, friss levegő/uszizás, nekem meg boldog a lelkem miattuk.





 







4 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Nagyon hangulatos képeket csináltatok. :) Még az a jó, hogy "csak" 4-5 hetente.....
Nem lehet könnyű.

verbena írta...

Kari volt a fotós, nagyon ügyes és nagyon-nagyon szeret fényképezni. :)

Vizicsibe írta...

Valóban ügyes lányka, és nem csak ebben :):)Büszkék lehettek rá (is) :):)

verbena írta...

Azok is vagyunk :)) *fényes tekintet és dagadó kebel* :D -(hahha, ez most úgy néz itt ki, mint két indián név :))))))