2012. január 15., vasárnap

a muffin és én

Azt hiszem, hogy én vagyok talán az egyetlen, sütniképes nő, aki még ezidáig nem sütött muffint.
Egyszerű oka van: volt egy időszak, mikor boldog-boldogtalan muffint sütött: édeset, sósat, mittomén milyet. Én meg az a fajta állat ember vagyok, aki -ha van mód rá, hahhhha- nem áll be a sorba. Pl. ezer évig nem néztem meg a hűbazzegmegkellnézned filmeket, és ha meg is néztem, igyekeztem blazírt pofával közölni, hogy nem is olyan rossz.
Na, így voltam én a muffinnal is. Süssön a fene, depláne, hogy fillérekért lehet venni, és aha.. muffin.

Aztán történt az, hogy kaptam a nővéremtől egy szilikonos sütőformát.
Mikor otthon voltunk Benivel, moziztunk a Pólusban és ott volt ez a sütőforma árus. Tesóm mondta, hogy szeretne megajándékozni eggyel, és Beni segítségével kiválasztottam. Mmint ő kiválasztotta a pillangós-méhecskés-virágos formát.
A felavatás eddig tolódott, mikoris Beni jött, lobogtatta (főzőset játszott), hogy nem is sütöttél benne semmit Anyuuu!
Micsoda anya vagyok én, gondoltam, csak úri passzióból nem csinálok nekik méhecskés-pillangós sütit.
Gugli -> alaprecept valahonnan, majd a szokásos makacs fejemmel átvariáltam és lett belőle egy csokis, joghurtos süti.
A díszítést persze Beni segítségével csináltuk, 4 adagos lett és kb 5 perc alatt elfogyott.
Lehet, hogy tudok muffint sütni??? :)))))









4 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

A képeket elnézve, bizton állíthatom, hogy tehetséges muffinsütő lány vagy :):)

verbena írta...

:)))) Hahhha, köszi szépen. :)

Jovi írta...

Jujj, de cukik lettek! (megírjam a sütőtökös muffin receptjét? háháhá)

verbena írta...

tényleg nagyon jó ez a szilikonos bigyusz, ksözi még1szer :) és köszi ne küld, a sütőtök az egyik olyan zöccség, ami nem kerülhet be a konyhámba. :) LOL pussz!