2012. január 10., kedd

buli volt

A család krónikásaként ezúton megörökítem, hogy remek kis vasárnap délutánt töltöttünk el Zoliéknál, és az egyetlen hibája csak az volt, hogy hamar este 10 lett és haza kellett jönnünk, lévén másnap már kezdődött a suli.
Azt nem írom, hogy nem sikerült a beszélgetéseink végére érni, ugyanis azoknak sosincs vége, csak úgy abbamarad mindig.
A kisfiuk szülinapját ünnepeltük meg, csomó kiskölyök (OK, mi vittünk kapásból ötöt, ez azért megdobta a gyerekek számát), sok felnőtt, szuper kaják, fincsi sütik, hangzavar, petárda és tűzijáték..
Benit annyira megviselte a hazajövetelünk, hogy kicsit még sírt is. És már most egyezkedik, hogy a júniusban esedékes szülinapjára jöjjenek a Zoliék és a Gyuriék az Alexszel.


Ja, jut szembe...*személyes üzenet következik*
CSAK ÚÚÚÚGY, enyhe célzással persze, merthogy ÉN SEM találtam azt a bizonyos gyerekdalt, és asszem tévedtem, és mégsem a kiskece lányom lesz.. de akkor is, LÉTEZŐ SZÓÓÓÓ :)))))

Bella István: Egy nap, Két nap -Lázár Ervinnek
(részlet)

„Hát jó! Ma kedvemnél vagyok –
morrantott – csak még fölkapok
valamit.” – Aztán csobogás,
surrogás, felhősuhogás,
fényzirrenés: mosakodik,
">törülközik, simakodik.






5 megjegyzés:

Levin írta...

Köszönöm. Elismerem, hogy létező szó. Én is utánaolvastam és a következőt találtam:
http://adatbank.transindex.ro/html/alcim_pdf6604.pdf
Nem tudom hány új kifejezést lehetne találni ebben a tájszójegyzékben, de nekem kb 90%-a ismeretlen volt (ugyanennyi volt a vicces is) Olvasgassátok és nevessetek Ti is. Persze csak azután, ha végeztetek a reggeli simakodással!!!

u.i. ha beírod a gugliba a "simakodik" szót, akkor ezt a blogot is felhozza. :)

verbena írta...

Hahhha, köszi a linket:) beszarás. :)
2 simakodás közé könnyedén beiktattuk, jókat röhögünk egy-egy kifejezésen. :)))))))))

Ui. És ha tudnád, hogy ha múlt időbe teszed, és egyes szám első személyben beírod a szót a gugliba, miket hoz ki.. :)))))
jöhet megint egy csomó perverz.. :OOO -ha így lesz, majd kiveszem a szót a bejegyzésből, és elrejtem a hozzászólásainkat. :)

Levin írta...

ezt próbáljátok ki:
a metamorphoba, beírtam a magyar fordítóba a "simakodtam" szót egymás után az összes igekötővel és felolvastattam "mohabá"-val. segítek, ezt másold be:

besimakodtam, kisimakodtam, lesimakodtam,felsimakodtam, megsimakodtam, elsimakodtam, átsimakodtam, rásimakodtam,idesimakodtam,odasimakodtam, szétsimakodtam, összesimakodtam,visszasimakodtam.
:)

Dorogi Zsuzsanna írta...

Igazán örülök, hogy sikerült mindenkinek jó napot, (napokat) szerezni a "simakodásommal" :))

verbena írta...

Köszi Levin, ezzel az uccsó kommenttel bevonzuk az összes beteg embert.. :D
Mohabá frenetikus, elképzelem, ahogy reggelente ilyesmi hangon tájékoztatod az asszonykádat, hogy akkor *meg*is*si*ma*kod*tam :))))

Zsuzsi :)))))) Pálinka hatása alatt állunk:))))