2011. szeptember 2., péntek

helyzetjelentés

Budapestről jelentkezem : )
Egy kis budai magánklinikáról, ahol van internet is. Szerda délelőtt volt egy nőgyógy. műtétem, és örömmel jelenthetem, hogy minden ok, jól vagyok, a műtét sikeres volt, épen maradtak a petevezetékeim.. szóval huhhh. Kő lehull.
Beni-bogyó most Buddy Alan anyukájánál van, jól érzi magát, holnap, ha hazaengednek, megyünk is érte.
Én addig még kicsit agonizálok: van egy 5 centis vágásom, fáj-szúr..izééé.. de minden nappal egyre jobb lesz, homeozok (a császár után beváltakkal).
A klinika szuper: mindenki kedves, előzékeny, barátságos. A Prof. nagyon profi : )
És a nagy aggodalmam, miszerint felébredek-e vagy sem, is megoldódott :D Bár nem a legszebben történt, hánytam, meg ilyenek, de ahogy kiürültek a gyógyszerek belőlem, kategóriákkal jobb lett minden.

A műtétet megelőző 2 napon jártunk Kalandparkban, a Term.tud. Múzeumban, és a Cseszneki várban is.. a két első programot beárnyékolta az, hogy (m)ekkora parasztok dolgoznak még mindig ezeken a helyeken, de Beni nagyon jól érezte magát és ez a lényeg.
A vár szuper volt ismét. Anyósékhoz közel van, így majd’ minden évben elmegyünk oda, olcsó, szép és csodálatos a kilátás.
Nővéreméknél lakunk, remélem, hogy sikerül majd azért a hátralévő 9 napban kibeszélgetnünk magunkat, eddig még nem jött össze az össze, hogy kukán ülünk egymás mellett, mert nincs téma. : )

Képek:


Nincsenek megjegyzések: