2021. december 3., péntek

Citrom meg a limonádé

Hogy valami kedvesebb emlékünk is legyen Alan 49. szülinapjáról, csinálunk egy road tripet, országon belül.
Először egy világ végi mayo-i kis szállodát néztem ki, meg egy cavan-i airb&b-s házat, de a mayo-it passzoltuk végül. Kilenckor kel reggel a nap, és 4-kor már sötét van, sok mindent nem látnánk a helyből, mire odaérnénk.
Úgyhogy Galway mellé megyünk hétfőn, kedden tovább Cavan-ba, onnan Dublinon át haza.
Várjuk nagyon, a galway-i szállodának európai stílusú étterme van, tetszik is az étlap, úgyhogy oda foglaltunk is asztalt hétfő estére. 


Persze a bp-i az nagyobb buli lett volna, még a havazást is megrendeltük lol, be volt tervezve egy jó kis mozizás  (majd megrendelem dvd-n a Nagykarácsonyt) meg múzeumozás is.. mindegy majd máskor.

Ugyan mától szabin vagyok egy hétig, unatkozni, láblógatni nem fogunk, az tuti: ma bevásárlás a szülinapi bulihoz, mindenki hazajön a hétvégére. Délután tortázok, na meg beígértem az elmaradt pozsonyi kiflit Alannek, (sosem csináltam még) azt is kisütöm délután. Holnap-holnapután szülinapozás, Marci sem dolgozik holnap este. És akkor hétfőtől szerdáig kimenősök leszünk, valamit csak lefőzünk a szegény csemetéknek is.

A karácsonyfát a múlt hétvégén felállította Alan, a fiúk meg feldíszítették: szerintem nagyon szép lett idén is. Az ablakokba is kerültek fények.. alakulunk, na. 3 hét is itt a karácsony. 





2 megjegyzés:

Lazac írta...

De szép út lesz ez is ♥♥♥♥
Ügyes vagy, ezekkel a szervezésekkel, meg kell hagyni. Nekem egy életre szóló élmény és emlék marad a nálatok töltött csodálatos hét. ♥♥♥
Azon röhögtem, hogy teljesen Mo-n érezhetitek magatokat az úton, mert van M6, M7 M3 és M0 is. :):):):)
A karifa nagyon szép és a díszítések is azok. Képzeld én még semmi díszt nem tettem ki, mert a múlt vasárnap csomagoltam, tegnap meg eszembe sem jutott, na majd ma. :):)

Verus írta...

Bizony, és itt az M7-es mellett lakunk. 🤣😂 csak ez nem a Balcsira visz.
Köszi, nem tudom, hogy mennyire fogunk tudni sétálgatni, mert minden is jön a héten, nevesített orkán, meg hóvihar, meg eső, szél.. bundabugyit csomagolok.
De jókat kirándulgattunk, mikor itt voltál. 👌💝