2021. november 30., kedd

Megáll az ész

 Hőn szeretett ír kormányunk ma kitalálta, hogy akkor péntektől mindenki, aki belép Írország területére bizony negatív antigén vagy PCR teszttel teheti mindezt meg. Az Omicrontól való félelem miatt. Az ország felnőtt lakosának a 90+%-a be van oltva. A WHO lehozta, hogy az omicron-variáns enyhe vagy semmilyen tüneteket nem produkáló megbetegedés. 
Akkor tulajdonképpen az oltatlanok védelmében kellett ez a lépés? Mert akkor még hülyébb ez a döntés.. 
Akárhogyis, fájó szívvel, de bebukjuk a pesti kiruccanásunkat, ui. nem vagyok hajlandó pcr tesztért fizetni, ha egyszer be vagyok oltva, plusz mi a fasz védelmet ad az országra nézve, ha 72 órával az érkezésem előtt még negatív voltam és menetközben meg összeszedtem a kórságot és tünetmentesen majd jól szétterjesztem a collegeban. Komolyan, az eszem megáll. 
Nem írok ide sokat a covixról, mert nem akarom, hogy erről szóljon a blog, úgyis mindenkinek a hócipője tele van már. De ez most rohadtul felbosszantott.
200€ plusz lenne a tesztelés, és akkor ne beszéljünk arról, hogy mi-van-ha pozitív.. ott ragadunk bp-en, Karácsony előtt? Úgyhogy szájé. 
Újra már nem éri meg átfoglalni, kijátszottuk az ingyenes átfoglalást a ryanairnél, innen minden egyes módosítás plusz €180ba kerülne. 

Ennél szarabb szülinapi előestéje sem volt még Alannek.  Pff..

7 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Nagyon sajnálom :( Mi pl. 40 eurót pengettünk le covix biztosításra, ami arról szólt, ha ott karanténozzák az embert akkor a biztosító fizeti a karantént... Oltásunk megvolt :( Nektek nincs ilyen lehetőségetek? Bár akkor is a 200 euró extra se semmi...

Verus írta...

Köszi Bogár.
Ha lenne sem kötöttünk volna, mert mi a fenét csinálnak itthon a srácok egyedül még két hétig. Mert ha hosszabb időre elmegyünk, akkor Tomi/Kari hazajönnek, babysitternek. De most 4 napról volt szó, lefőztük volna nekik a kaját, Jancsinak a héten nincs egyetem, csak online, de utána mindennap kora hajnalban kell mennie vizsgázni, míg Tominak meg egy nagy vizsgája lesz a jövő héten, Karinak nincs több szabadnapja és karácsony előtt 2 hétre nem ragadnánk ott sehol. És különben is, arról volt szó, hogy eu-s igazolvánnyal nyugodtan utazhat az ember, tesztelés nélkül.
Ha jövő nyáron megyünk valahová családilag, rákeresek erre a biztosításra (köszi még egyszer a tippet), mert akkor családostul karanténoznának el, az megint más. Lars olyankor nyaral, Tomiéknál, kibírja még extra 10 napig.

Verus írta...

Kollégám most jön vissza Ausztráliából, lánya ment férjhez, 400 dollár az extra teszt kettejüknek. Röhej.

Lazac írta...

Anyám, de nagy baromság ez is már! Sajnálom azt, hogy most ezt bebuktátok, és Alant is, mert igazán jó lett volna egy bp-i szülinapozás. ♥♥♥ A fax covix már annyi szarságot okozott, hogy eltűnhetne a pichába, morr!

Verus írta...

Ez van, random sem lehetsz már jó ideje (hogy csak úgy elutazz, elmenj valahová), de hogy a megszabott keretek közt se tervezhess, az azért elég bosszantó.
A kutyarucit feladtam még régebben, nem akartam azzal időt vesztegetni, hogy pesten postázzunk.. és milyen jól tettem, sztem hamarosan megis érkezik.

Agyrágóbogár írta...

Az egyetlen a "hirtelen" menetel :D Avagy kora hajnalban kitalálod, beülsz a kocsiba és el is mentél mielőtt még megjelenik a hivatalos közlönyben az újabb hülye intézkedés :D

Lazac írta...

Te egy tündér vagy, igazán! Nekem ez eszembe sem jutott, de nagyon köszi Bogyó nevében is. ♥♥♥♥
Majd küldök róla képet. :):)