2021. december 4., szombat

49

 Ma tartottuk meg Alan szülinapját, hazajött Kari és Tomi is, de rendhagyó módon Tomi nem maradt itt sokáig, keddi vizsgája a nyakában van, irtó sokat kell még tanulnia, így ebéd után haza is ment.
A lengyel boltban kaptam magyar gesztenyepürét pár hete, így abból terveztem gesztenyetortát. Aztán csináltam egy klasszikus sült túrótortát, abból Tominak is sütöttem egy kicsit, nagyon szeretik Catherinenel, na és megcsináltam a pozsonyi kiflit is.
A pozsonyi kifli receptet a tavalyi karantén kantin szakácskönyvből sütöttem meg, Beja asszony receptje, de jó volt, semmi bajom nem volt vele. A töltelék kicsit ragacsos volt, a hurkákat nehéz volt megcsinálni. Így a márványozás nem lett olyan, mint akartam volna, de ez legyen a legkisebb bajom.

Alant elkényeztették a gyerekek is, kapott új gint is, az üvege dögös fekete, már csak ki kell ürülnie, hogy lámpát csináljon belőle.










2 megjegyzés:

Lazac írta...

Alannak nagyok kúl a nyakkendője ezzel a gitárnyak formával. :)
Hogy tudsz ennyire szabályos csillagokat nyomni a tejszínből? Elképesztő! Cukrásznak (is) kellett volna menned! ♥ Nekem a habcsókjaim is különböző méretűek lesznek. :):)
Kár, hogy Tomi nem tudott maradni, de így is nagyon klasszak az Apa-gyerekei fotók ♥♥

Verus írta...

Azt Karitól kapta tavaly, szerintem is nagyon klassz. Western-kalap kéne még hozzá, texasból. 😉
Köszi, ez a torta összeségében véve még nekem is tetszik, a csoki sajnos nem olyan lett, mint akartam, (azt akartam, hogy olyan szépen lecsorogjon a torta oldalán) de csak 95%-os csoki volt itthon, hiába kevertem tejszínnel, sűrű volt és amint a hideg tortához ért, megkötött 🤷‍♀️ Így van, ha random kitalálok valamit, mert addig teljesen a terveim szerint haladt a torta készítése. 😜