2021. március 2., kedd

Tavasz van! Gyönyörű!

 Elővettük a nyugágyakat, a kerti székeket, a kert kis asztalokat és az elmúlt pár napban aktív D-vitamin feltöltésben voltunk. 
Olyan pompás tavaszi napok voltak eddig, hogy vasárnap extrán elmentünk a lidibe, és bevásároltunk fagyiból. Le volt már pusztítva, de azért nem jöttünk haza üres kézzel.
A parkba a hétvégén nem mentünk ki, mert az össznépi találka hely ilyen szép időben, pláne a hétvégéken, úgyhogy maradtunk a kertben. Alan ugyan elment a szokásos 60 km-re, (10 vagy 11 kör a Cloone-n) addig én meg olvastam a kertben illetve Larsot fárasztottam ki. 
Maga a kert még ocsmány, szügyig sáros lesz az ember, de a kis terasz ilyenek miatt lett megépítve, áldom az emberemet meg az eszét, hogy kitalálta/megcsinálta. 
Míg kint teregettem, terepszemlét tartottam, kirügyezett az orgonám, az árnyékos részen mostanra kivirágzottak a krókuszok meg a nárciszok. 
Szóval tényleg tavaszodik.







Pénteken illetve tegnap azért voltunk a parkban sétálni: 





Közben készülünk a következő szülinapozás(ok)ra, Jancsi lesz 20 vasárnap, Tomi pedig 26 hétfőn. 
A helyzet miatt mindketten akkor olyan ajándékot kapnak, amit közösen dobtunk össze, illetve Tomi már ma meg is kapta.  Egy új monitort kért, azt szállították ma ki neki, küldött fotókat, jól néz ki nagyon.





A lányok is jól vannak, mák, hogy Kari közel lakik a tengerparthoz, oda szoktak kibringázni, illetve most a hétvégén a lakótársaikkal kimentek frizbizni, piknikezni. 
Hannának viszont holnap lesz egy szájsebészeti műtétje, két bölcsességfogát műtik ki.. remélem, hogy flottul fog menni. Tervezett dolog, és most ért rá a gyerek, hogy kivegyék neki.

A covix adatok úgy tűnik jó/jobb irányba mozdulnak el, így tegnap az iskola-előkészítősök meg az általános iskola első-második osztálya illetve még az érettségizők visszamentek a suliba. Most épp a Húsvét a vízválasztó, hogy na majd utána nem lesz már az 5 km-es korlátozás. 
Marci évfolyama amúgy a tervek szerint március 15.-én megy vissza, Beniék meg csak a tavaszi szünet után. 

2 megjegyzés:

Lazac írta...

De jól néz ki ez a homorú monitor! Ilyent még nem is láttam eddig, csuda klassz. Itt is virágzik már mindenféle, de a Te virágaid nagyon szép színűek. ♥ És a park is gyönyörű, remélem az adatok is egyre jobbak lesznek. Nálunk tragikusnak ítélik és nem tudom, ez valóban az igazság-e vagy csak erőltetnék a vakcinát, mert berendelték a csomó kínait, az meg nem kell senkinek sem. :(

Verus írta...

Nekem is tetszik, mármint így a képernyőn jól néz ki.
Ja, képben vagyok az otthoni helyzettel (is), olvasom, hogy milyen számok vannak. Ismerősöm beadatta a kínait magának, menni akar búvárkodni a nyáron.. hát nem tudom.. itt még annyira nyögve-nyelősen megy az oltás, hogy arra már nincsenek szavak. 😖