2021. március 11., csütörtök

TBT- Korfu, tengerpartok

 Ha már csütörtök.. akkor most Korfuval nosztalgiázom. 
2017, a 25. házassági évfordulónkra készültünk, Szicília a “bakancslistás” mediterrán szigetem, oda terveztünk menni.. de Korfu lett belőle. 
A mi utazgatós/barangalós életünk innen Írországból teljesedett ki, amíg otthon éltünk örültünk, hogy lyuk van a s..ön, és minden nagyobb, külföldi utazás csak egy elérhetetlen álom maradt. Én pl idefelé jövet, a La Manche-nál láttam életemben először a tengert. 
Szóval Korfu.. Görögországban sosem jártam, csak Alan, 17 évesen a szüleivel. Izgatottan vártam, annak ellenére, hogy Szicíliára készültem hónapokon át.
A repülővel való megérkezés hasonló volt a nizzaihoz, itt is szinte a tengeren landol a gép. Gyönyörű volt, ahogy a smaragdzöld szigetet körbe vette az égszínkék tenger..






Mivel off season-ban mentünk, szinte sehol sem voltak turisták, de emiatt nyugágyak sem voltak szinte sehol (kivéve Santa Barbaran, ahol még egy büfés is tartotta magát) viszont 27 fok volt, árnyékban. Nekünk az akkora kánikula volt, hogy én mindenhol, ahol csak tudtam fürödtem, úsztam. Úgyhogy a kocsiban alapfelszerelés volt a fürdőruha, strandtörcsi..
Ugyan medencés szállodában voltunk, de ugye nehogymá’ ne barangolja be az ember az egész szigetet..

Ez itt Paleokastritsa.. itt többször jártunk..






Ez Ypsos.. 




Kalami.. itt élt Gerard Durrell. Muszáj volt megnézni, A családom és egyéb állatfajták forever..
És Malibúúú..Tibi.. (argo rulez) 




Durrell kedvenc strandjára is elmentünk , a Myrtiotissa beachre, ami tényleg az egyik leggyönyörűbb tengerpart az egész szigeten.. de nudista strand. Ami igazán csak ott derült ki számunkra, így nem illetve alig készítettünk képeket.

Lefkimmi, itt csak a napozásunkról készült kép, lemerült a telefonom, plusz megtámadt egy polip a vízben, ez kissé lesokkolt.. 😅



Peroudales..



A Canal D’Amur 😍💝






Loggas Beach, Alan kedvenc kávézójával. Egy hintán ülve koktélozhatsz, és van egy infinty-híd is, ami kinyúlik a sziklák fölé és az üvegpadlón állva csodálhatod a strandot és a tengert. Csodaszép.






Santa-Barbara, sokszor, szinte mindennap kijöttünk ide, és az utolsó este idejöttünk naplementét nézni.










Kerkira, Korfu fővárosa, itt is többször jártunk.
Voltunk az Egér-szigeten, hajóval, ott vettünk az ezüstlakodalmunk emlékeként 2 ezüst gyűrűt.









Boukari beach, ide véletlenül keveredtünk, mert ahogy írtam, kevés vidéki taverna volt csak nyitva.. itt találtunk egyet..




Bónusz, az utolsó reggelünk, oltári felhőszakadással indult, és míg az éteremben megreggeliztünk, elment a vihar és ez a látvány fogadott minket, mikor a bungalónkba mentünk vissza.



2 megjegyzés:

Lazac írta...

Imádtam Korfut!
Én Paleokastritsán laktam, mivel csoporttal voltam ( egyedül) így csak a fakultatív kirándulásokon mozdultam ki. Mi is jártunk a Durell háznál, meg a fővárosban is, voltunk egy kumquat likórgyárban, Sissi kastélyában és az Egér szigeten is. Én a Kanári szigeteken jártam így, hogy azt hittem a tengerben fogunk landolni, bitang rövid itt is a kifutópálya. Felmentem egyszer gyalog a Bella Vista kilátóban, ott volt a legjobb a jeges kávé, de szerintem csak azért, mert addigra lógott a belem is. :) Tudtad, hogy Paleokastritsa volt Odüsszeusz és Nausziká szerelmi fészke? Mi jártunk a barlangban is, lélegzetelállító hely az is. Imádom az emlékeid, mert visszahozzák az enyémeket. ♥♥

Verus írta...

Ó, képzeld, a kumquat likőr miatt (mi gyárban nem jártunk, de ittunk bőven) vettem egy kis kumquat fát. 3-4 éve, hozott is gyümölcsöt, ginbe jó volt díszítésnek, ízesítésnek, szóval tavaly vmi miatt megbetegedett, és már elengedtem lélekben, de visszavágtam, szinte tövig, és új, élő leveleket hozott.
A barlangban mi nem jártunk, a mitológiai sztorit olvastam ugyan, de az valahogy kimaradt.
Ide is jó lenne visszamenni, de innen azért nem a legolcsóbb úti cél sajnos.
Örülök, hogy tetszett, nekem nagyon jó kis pozitív energiákat ad ez a fajta nosztalgiázás.