2021. március 30., kedd

Tavasz, újratöltve

 Ahhoz képest, hogy a hétvégén hóvihar volt, ma már 18 fokban bringáztunk, rövid ujjúban, rövid gatyában.
Hülye dolog, de egész jó kedvre derül az ember a napsütéstől. Úgyhogy rádumáltam Alant, hogy tekerjen velem is délután. Ő délelőtt a kevésbé melegben ment 56 km-t, de délután mentünk együtt még 17-et. Az átlag sebességem fejlődőben van, 20.7 km/h,  és a max sebességem is 43.9 km/h volt. És ma egy körrel többet mentem, mint legutóbb. 

A héten még 2 napot dolgozok, aztán Húsvét, majd szabin leszek  egy hetet.
Amikor beírattam ezt a hetet, akkor úgy gondoltam, hogy majd Húsvét hétfőtől enyhítenek a lezárásokon, és talán mehetünk még a tavaszi szünetben a fiúkkal kicsit csavarogni. 
Lesz engedmény.. majd 12.-től, mikor mindenki megy vissza a suliba. Onnantól újra a megyében belül mocoroghat az ember. Baxxák meg. Mi igyekszünk betartani a szabályokat, hősiesen rójuk a köröket körbe-körbe, miközben végignézhetjük illetve a collegeban nap, mint nap megtapasztalhatom, hogy mennyire szarik mindenki mindenre. De hogy a tavaszi szünetben is itthon kell a srácokkal 5km-ezni, az rohadt bosszantó. És még mindig mi vagyunk a hülyék, mert kb a mai bejelentés után 5 perccel már ráírt Alanre egy ismerőse, hogy na, akkor lehet majd találkozni.. most próbálja diszkréten elhárítani, hogy ez a km feloldás nem azt jelenti,  hogy akkor hajjajjaajj indulhat a bulika. Én pl velük addig tuti nem akarok találkozni, amíg be nem vagyunk oltva, tudván, hogy ők nem tartanak be semmiféle rendelkezést. A beoltásunk meg nem a közeljövőben lesz. 

A tavasz jegyében tegnap elmentem az állatorvoshoz, vettem Larsnak kullancs/bolha/atka/féreg elleni cseppeket, meg mivel a füle megint “izés” (rázogatja a fejét) kap megint antibiotikumos fülcseppeket. Remélem használni fog neki, bíztató, hogy kevesebbet rázza már most a fejét. 
Ezt a hirtelen jött jó időt nagyon szereti, valaki folyton megy vele ki, játszani. 
Itt pihen már az árnyékban, túl meleg lett neki. 😊




2 megjegyzés:

Lazac írta...

De legalább tavasz lett. :) Szerintem is maradjatok óvatosak, rohadt egy vírus ez, rohadt betegségeket tud csinálni, utólag is főleg. ♥ Szar dolog az 5 km, de életben vagytok és most ez a legfontosabb ♥♥

Verus írta...

Legalább 😅😊 igazad van, sajnos lett rálátásunk, hogy milyen szemét ez a vírus, ezért sem akarok olyannal még akkor sem találkozni, mikor majd lehet, aki szarik mindenre látványosan.