2021. március 13., szombat

Az elmúlt 10 nap

Lassan jó ír lenne belőlem, mert órákat tudnék regélni az időjárásról.. de röviden csak annyi, hogy most újra téliesre fordult, mármint ír téliesre, úgy mint: napok óta szakad a qva eső, rohadt hideg orkán erejű szél fúj, ma reggel havazott is két felhőszakadás között. És ritkán kisüt a nap, kb pont annyi időre, hogy felderüljön az ember egy pillanatra, hogy jééé..aztán újra leszakad az ég.
A szél akkora, hogy pl a ház előtti közös részt beterítette az egyik szomszéd szemete, mert nekem alap, hogy az újrahasznosíthatós kukára leszünk nehezéket ilyen időben, de másnak nem..



Szóval ez sem tesz jót megint az ember hangulatának.. mert akár honnan is nézem, de tulajdonképpen mi október közepe óta ebben a Level 5-ban élünk, volt ugyan egy enyhítés karácsony előtt 3 hétig, de az kimerült abban, hogy a karácsonyi nagybevásárlást intézhettük másutt, nem a helyi szottyos lidlben.
Közben az oltás körüli balfaszkodás is reménytelenné teszi az embert.. 
És nyomaszt a college is, ha eddig megúsztam a betegséget, akarja a franc most elkapni.. na és Marci is visszamegy a suliba hétfőn, de nem kirándulhatunk/autózhatunk semerre, mertugyehát. Na. 

Úgyhogy marad a biliárdozás, a társasozás, az olvasás, filmnézés.
Szerencsére még nem fogytam ki a könyvekből, ugyan a karácsonyiból is van, amihez hozzá sem nyúltam, de van egy csomó epub-om is. Most fejeztem be 2 nap alatt Stefan Ahnhem egyik skandi-noir regényét, 4-et ebből a szériából, izgi volt. Most Jo Nesbo új könyvébe fogtam, a Hole szériája után izgalommal olvastam a Machbetjét, de olyan nagyon dark volt, nem fogott meg, meglátjuk.
Ami nem okozott csalódást az Ken Follett legújabbja, a Katedrális előzménye, az Egy újkorszak hajnala, szinte sajnáltam, hogy vége lett.

Sok filmet, sorozatot nézünk közösen a srácokkal is, ez tök jó. Bár mi covix előtt is ilyen család voltunk, szinte hagyomány, hogy ha este filmet nézünk, azt közösen tesszük. 
Tegnap délután pl megnéztük az Amerikába jöttem eredetijét, a fiúk sosem látták, és milyen jó volt úgy megnézni, hogy szinte mindenki fekete a filmben, ez sosem volt téma, nem attól jó/vagy rossz. Ma tervezzük megnézni a második részt.. remélem, hogy nem okoz csalódást.
Láttam az I care a lot előzetesét, mondtam a családnak, hogy nézzük meg, tuti jó lesz.. hogy az mekkora egy kalap sz*r.. fel is húzott: az első 40 perc okés, izgi, majd egy elcseszett semmi lett a végére. És ez a film is beleesik abba az új trendbe, hogy tök mindegy, hogy a sztoriban nincs relevanciája a szereplő szexuális beállítottságának, akkoris az arcodba tolják. 

Tegnap belefogtam egy online jógába, és tök jó volt. Ok, csak 40 percet bírtam csinálni, mert kezem-lábam remegett. Ami jó volt benne, hogy rájöttem, miért is nem csináltam semmi jógázást egy éve, nem azért mert lusta voltam, hanem mert, mikor kitört a járvány, akkor az addig örökéletűnek hitt jóga app-em hirtelen éves, havi előfizetéssé változott (4 évig azt használtam, egyszer fizettem érte és kész)..100 dollár per év vagy 10 dollár per hónap. Nem arról van szó, hogy nem tudtam volna kifizetni, csak basszus.. szóval keresgéltem a youtube-on online órákat, és bevallom qrvára irritált minden előadónak a hangja. Van egy adrienne nevű, aki már-már orgazmust átélő hangon sóhajtja az ember fülébe az instrukciókat.. szóval hagytam a csudába. De szépen elfásult a testem, és éreztem, hogy nagyon feszes, merev, csak kéne a jóga. Úgyhogy gondoltam, megpróbálkozok egy magyar nyelvűvel, (jógát eddig csak angol környezetben csináltam, az app is angol volt). Ez a kisnő, aki tartotta nagyon jónak tűnik, fel is dobott, annak ellenére, hogy képtelen voltam az egyórás órát végigcsinálni. Az életem apró örömei. Pff.

Iderakok egy képet, hogy milyen pihentagyúak lettünk, már Lars is kapott bingó kártyát legutóbb.. 😅🤦‍♀️



2 megjegyzés:

Lazac írta...

Az utolsó bekezdésed és a kép mindent vitt! Hihi :D:D:D

Agyrágóbogár írta...

Micsoda arcot vág ez a kutya :))))