2021. március 25., csütörtök

Mindennapok, sokadszorra

 Ezen a héten itthon maradtam, így bőven jut, jutott idő az elmélkedésre, lenyugvásra. 
Szép idők voltak tegnapig, így a kertben matattam egy csomót, rendbe tettem a kis terasz környékén, az epreket, visszavágtam az orgonát, és a kis konyhakertet is rendbe szedtem. 
Idén, ha minden jól megy, csomó orgonám lesz.. de közben a tegnap érkezett esős idő tovább fog hűlni és Húsvétra újra telet jósolnak, fagyokkal, hóval is akár. Kívánja a fene már. Én szeretem a telet, a havat, de télen, nem áprilisban.




A fiúknak ez hét van még, aztán 2 hét szünet. Állítólag a tavaszi szünet után újra megy mindenki iskolába.. nem érdekes semmi, ezt gondolják prioritásnak. 
Beninek továbbra is virtuális cserkészkedése van, lett egy testvércsoportjuk Németországból, és velük értekeztek minap. Hogy kinek milyen az élete, illetve azt tervezgetik, hogy ha vége a covixnak, hol fognak cserkész találkozót szervezni. Tök jó, hogy Beni olyan ember, aki full ismeretlen srácokkal is pikk-pakk megtalálja a hangot, ezekkel a kölni srácokkal hajnali 2-ig beszélgettek mar az első meeting után. 
Amúgy az itteni covid számok stagnálnak, és több iskolában volt góc, amióta újra járhatnak a gyerekek. Jövő héten bejelentik, hogy mi lesz Húsvét hétfő után. Holnaptól lesz karantén-hotel, (2 hétre €1900) 2 hónapja meghozták ugyan a döntést, de a bürokratikus, mañana-életfelfogásnak köszönhetően holnaptól lesz  csak kötelező. Ja, és a január végi “red-list”-et használják, így pl Európából csak az Ausztriából érkezőknek lesz kötelező a karantén hotel, de sem Lengyelországból, Szlovákiából, Magyarországról érkezve nem kötelező, ahol jelenleg sokkal sz*rabb a helyzet, mint az osztrákoknál és jellemzően onnan érkeznek ide (vissza) emberek.
Amúgy ha lesz is enyhítés, attól tartok, hogy a mi életünkre nem lesz igazán nagy hatással. Pedzegetik, hogy az 5km-t felemelik 20-ra.. komolyan.. tök izgi. 

Ma megjött a villanyszámla, majdnem eret vágtam magamon.. mert emiatt a karanténos élet miatt olyan szintem megnőtt az áramhasználatunk, hogy csak pislogok. Pedig minden energiatakarékos, ledes, mittomén, de mivel 24/7 ben itthon vagyunk, nincs min csodálkozni. Ez van. 

A jógázás mellett elkezdtem a bringázást is, na nem úgy, mint Alan, csak módjával, meg ha szép az idő. De ahhoz képest, hogy október óta nem tekertem, nem is voltam annyira vacak formában, alig maradt el az átlagom a tavaly nyári, őszitől. 


1 megjegyzés:

Lazac írta...

Ez a rohadt covix mindent tönkretesz, nemcsak azokat, akik megbetegednek és esetleg nagyon rossz állapotban kerülnek, hanem mindent tönkretesz. Emberi kapcsolatokat, munkahelyeket, a gazdaságot, mindent. Hogy ott rohadna meg ahol van!