2018. július 23., hétfő

Negyedik nap

Tegnapi napunk a  ,nem tudunk kávét inni' jegyében telt.. Rossz ómen volt az a reggeli fiaskó.😜
Elindultunk Csehorszàgból, és Linznél jutottunk vissza az autópályára, kigondoltuk, hogy klasszikusan az egyik pihenőnél majd megállunk és Alan főz egy jó kávét. Évek óta hordjuk magunkkal a kotyogóst kirándulni, meg nyaralni is. Nyaralásnál jó sokat spórolunk vele, átlag ára a kávéknak €3, és mi napi 4-5-sok kávét iszunk...
Szóval kb Linztől ömlött az eső..megállni felesleges lett volna, reménytelenül szakadt. Tankolásnál vettünk két kávét, és azzal húztuk ki ma reggelig.. 😝
Soroksárnál Tomiékkal találkoztunk, megebédeltünk, -durván bepizzáztunk- és szépen lecsorogtunk Aradig.
Mi online vettünk román matricát, de Tomi bérelt kocsival jött, így a határ után félre álltunk matricát venni. A két fiú -Alan és Tomi- bementek vmi kunyhóba, és fél óra után sikerült megvenni. Közben feltöltődtek élményekkel.. 😂😂
Itt írom le, -mert most még a szállodában vagyunk és kicsit nyugodtabb pötyögni, mint a kocsiban,- az én sztorimat a románokkal.
Első szállásunk, Németországban, autópálya mellet volt, értelemszerűen tömve emberekkel, mi beálltunk a szállóvendégeknek fent tartott parkolóba. Épp mellettünk két ír rendszámos bmw, mellette román faszik és egy kihidrogénezett hajú nő.. Mi pikk-pakk bejelntkeztünk és Alan előre ment Benivel a szobánkhoz, hogy wc-zenek. Én a Jancsi, Marcival visszamentem a kocsihoz, hogy kiszedjük a cuccainkat, úgyis én tudom, hogy melyik táska kell. Ahogy ott pakolunk, a két srác előre vitt pár cuccot, és felborult az egyik táska és hozzáért a bmw-hez..04-es rendszámú, 14 éves kocsi. Odalép a középkorú faszi és mondja, hogy nézzem meg, hogy összekaristoltuk a kocsit. Mondom én nem látok semmit. Ő erősködik, persze már körbevettek többen engem..adjak 100€-t, elkezdtem röhögni, hogy ne vicceljen.. Ha úgy érzi, akkor lefotózom a kocsiját és szépen bejelenti a biztosítónál, de ez nem így működik, hogy adjak pénzt.. Erre a nő, persze majd ők lejönnek Corkba (corki a rendszámunk), hogy megcsinálják a kocsijukat.. úgyhogy adjakk egy ötvenest.. itt már nagyon röhögtem volna, ha nem lettem volna nagyon beszarva, hogy mi a fasz lesz ebből a helyzetből.. Mondom nekik, hogy az ír rendőrségen dolgozok, és ez így nem legális.. akkor a faszi vállal nekem jött, majd beült a kocsijába, a mögé beülő faszi jól rámba@ta a kocsiajtaját, közölte, hogy összekarcolja a kocsinakt és “fucking Irish” ..  A hülyéknek nem esett le, hogy magyarul beszéltünk végig egymás közt a srácokkal, nekem meg inkább van magyar akcentusom, mint echte  ír...
Úgyhogy a fiúk végül nem ilyen élménnyel gazdagodtak, de láttak/hallottak érdekes dolgokat sorban állva.
A mai terv Déva vára, majd át a Fogarasokon a következő szállásunkig, még mindig Romániában.

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Azért örülök hogy nem lett bajod...bakker! :o