2018. július 14., szombat

A hetünk ...

.... már a nyaralás hevében zajlik, depláne, hogy múlt vasárnap teljesen átvariáltuk a hazautat. Az eredeti tervek szerint Bp-ről Szlovénián át mentünk volna Olaszországig, onnan Monacóba, vissza Svájcba és onnan Németország, Franciaország, Anglia és Wales-en át haza..
Csakhogy.. ahogy írtam, lázasan tervezünk..és újra és újra olvassuk a már lefoglalt szállások véleményeit, kritikáit.. a Riviéránál lefoglalt szállásról kiderült, hogy a qrva drága szállásunkon nincs a szobákhoz külön fürdő, hanem közös, sorban állás van a többi B&B vendéggel..elvileg 3 napot szálltunk volna itt meg, de mind ketten azt mondtuk, hogy na nem.. gyerekekkel depláne, de én magam sem fogok közös klotyóra járni éjjel pl.  Keressünk mást.. Különleges igényűek lennénk vagy mi fene, de nem találtunk olyan szállást, ami jó, biztonságos kocsival, van fürdő/wc is, és -mivel Alan durván macska allergiás- nem állatbarát..ja és persze nem €500 per éjszaka :D
Szóval eldurrant a fejünk (a fő tervünk az lett volna, hogy megmutatjuk a srácoknak Monacot és Nizzát, mi már voltunk ott és hisszük, hogy az a látni-kell-kategóriás hely Európában) és kupaktanács keretében átszabtuk az egészet..
Ahogy írtam már többször: Vikings-mánia van, így eleinte poénból, majd halál komolyan el kezdtük tervezni, számolni Észak felé a hazautat..Ha minden terveink szerint alakul, akkor Bp-ről Rostock felé megyünk, előtte még túrázunk egy napot Szász-Svájcban (Marci külön kérésre), onnan komppal Svédországba, majd Dániába mennénk és onnan visszaereszkedve jutnánk el Calais-ig..
Persze többszöri megállással.. Ez persze terv, minden szállás lefoglalva, lemondhatósan, a svéd kompjegyet-kabinnal ugyan már megvettük, de azt is flexin, hogy lemondhassuk, ha vmi gebasz lenne. Én még sosem jártam arrafelé, a fiúk sem, és ezt is izgatottan terveztük együtt meg.
Az extra poén, hogy km-ben rövidebb az út és olcsóbb is lett a végére.

Tegnap délután vendégségbe érkeztek Gy-ék, akik a legjobb barátaink lettek az írországi életünkben. A blognak köszönhetően ismertük meg őket, 9 éve..
És most elköszönni jöttek, mert hazaköltöznek. Vegyes érzéseink vannak, hiszen örülünk, mert örülnek.. és persze szomorúak is vagyunk, mert ki tudja, hogy mikor látjuk viszont egymást. Reméljük mihamarabb.
Már régóta szó volt róla, hogy mennének, mostanra alakultak úgy a dolgaik, hogy akkor meg is tudják lépni ezt.

Az este legnagyobb híre viszont az, hogy Kari ideje korán megkapta a hírt az egyetemről, hogy bejutott az első helyen megjelölt szakra (a legjobb 30-ban benne van a lány), így immunológus lesz belőle 2 év múlva.
Nagyon-nagyon büszkék vagyunk Rá!

Lazac írta...

Tiszta izgi, hogy először hazajöttök, aztán nagy karikával vissza haza mentek :):):)
Gondolom lesznek képek, én már várom őket. Észak-Európa felé még soha nem voltam. Illetve Hollandiánál tovább nem jutottam még.:) Gratulálok Karinak, remek leányzó. ♥

Verus írta...

Ó, a hazaút sem lesz nyílegyenes ám :) Először Bulgáriáig leautózunk, ott eltöltünk egy hetet és onnan, Erdélyen át megyünk V-re.. A 30 napból összesen egy hetet töltünk Magyarországon.
A legizgibb nyaralásnak nézünk elébe, bár van bennem para is, talán épp emiatt :)

Kari nevében köszönöm a gratulációt!

Lazac írta...

Biztosan nagyon jó lesz, ismerve Benneteket. :)
A kávézást ne feledd :) Messengeren üzenj, amikor Nektek jó.
Kellemes utazást, sok-sok élményt kívánok ♥

Verus írta...

Nem felejtjuk, mindenkepp jelentkezunk!
Koszi szepen, nektek meg csodas idot a kajakozashoz! 💝