2018. július 28., szombat

Bulgária 3.-4. nap

Mindannyian nagyon élvezzük a pihenést, még én is le-lecsúszom egyszer a nem-túl-durva vízicsúszdán. A Fekete-tenger pedig csodaszép.
Mindenki szabadkezet kapott, odamegy ahova akar, azt csinál, amihez kedve van, csak tudjunk egymásról. Én jobbára napozok, Alan nem, ő téli ember, de a napernyő alatt olvas ő is, és pihenünk.
Tegnapelőtt bejelentkeztem egy aromaolajos, teljes test masszázsra, -Írországhoz képest brutál olcsóság van- ès nagyon jól esett. Alan azt mondta, hogy úgy nézek ki, mint aki 12 òràt aludt egyszerre.. Kisimult és szép lettem. 😀
Az időjárásra sincs panasz, nincs durva meleg, kicsit mindig mozog a levegő (tengerparti a szálloda), és mindennapra jut egy átfutó zápor.
Bár tegnapelőtt egész nap borús volt, ezért úgy döntöttünk, hogy kiautókázunk a 20 km-re lévő Cape Kaliakra-hoz, jó móka lesz, és kicsit lemozogjuk a kaját.
Félsziget-csücsök, római kori romokkal, és ős-keresztény templomrommal, több száz évig fontos katonai bázis volt a Fekete-tengeren, ma NATO lokátor működik itt.
Sajnos bóvli árusok tömkelegén kellet magunkat keresztül verekedni, de a látvány kárpótolt.
Minden ilyen alkalommal rácsodálkozunk arra a nagyszerű dologra, hogy ezt a helyet is pl hetekkel ezelőtt kinézték a fiúk a Google Maps-en, ma meg itt állunk és részesei vagyunk egy pillanatra..
Épphogy nem kapott el egy baromi nagy vihar minket, időben visszaértünk a kocsihoz.
Esténként elvisszük Benit a Mini-discoba, mórikálta magát eleinte, de azért csak táncolt a végén.
Tegnap megismerkedtünk egy nagyon kedves erdélyi párral, meg a 8 éves kisfiukkal. Beni tök jól eljátszott vele, majd petanque-ozni mentünk együtt: volt lengyel csapat, magyar és cseh.. De a csehek kevesebben voltak, mint kellett volna, így végül én álltam át hozzájuk: vicces volt a kommunikáció, ők oroszul nyomták, én angolul, senki egy kukkot nem értett a másikból, de jól elvoltunk.
Este teljesen tiszta volt az ég, így vacsi után kisétáltunk egy erdei ösvényre, ahonnan tökéletesen láttuk a ,vér-holdat': szuper élmény volt: látni, ahogy a hord fénye eltűnik a tengerről és az egész nagy feketeségben csak a vörös hold és a Mars látszik meg persze a millió csillag. 

Nincsenek megjegyzések: