2013. június 3., hétfő

Ördögharapás, ennedik kör....

Neki kéne ülni, hogy pontosan megszámoljam, hanyadszor hódítottuk meg ma a nagy kedvenc hegyünket, a Devilsbit-et. De valamiért akárhányadszor megyünk fel, mindig más arcát mutatja a hegy. Ma V. dolgozott, viszont Bank holiday volt, és nem volt tanítás a suliban, úgyhogy a srácok itthon maradtak. Továbbá az idő is igazi nyári volt, végre valahára.

Úgyhogy fogtam a csapatot, és kirándultunk egy nagyot. Tomi nem jött, mert gőzerővel készül az érettségire, egész konkrétan napi nyolc órát tanul. Pontos schedule-je van, 55 perces blokkokkal, és csak gyúrni és enni áll meg szünetekre. Estére végez, és elmegy edzésre a track-re. MINTAGYEREK, imádjuk :):) Kari ugyan szintén készül a Junior Cert-re, de ennek egyrészt nincs tétje, másrészt néha kell egy lazítós nap is, így ő velünk tartott. Két hátizsákkal, vízzel, szendvicsekkel, és kexekkel felszerelkezve vágtunk neki.

Isteni volt az idő, igaz, egyszer kétszer elkezdett szemerkélni az eső, de alapvetően végig kifejezetten kellemes időnk volt. A rövidebb, sziklamászós úton mentünk fel a keresztig, majd a hosszabb kerülőúton vissza az O'Brian toronyig, és onnan ereszkedtünk le a parkolóig. A srácok imádták, ebihalakat hajkurásztak, lepkét fogtak, követ törtek, sziklát másztak, és felderítettük a sötét fenyőerdőt is, ami kifejezetten izgi volt :):)

Hazafelé összeszedtük Hannust, aki ma vett búcsút D-től, holnap ugyanis repül Madridba a srác, de egy hónap múlva visszalátogat majd. Odafent Dublinban nagyon összenőtt Hanna és D., úgyhogy a búcsú érzékeny volt. Fiatalok és szeretik egymást :):) Halleluja! :)

A kisfiúk itthon még ugráltak egy sort a trambulinon, de fél órával később már mosogatórongyként hevertek a tévé előtt, szétdobált csokiskexpapírok és félig elfogyasztott Devilsbitlátta nutellás szendvicsek között...úgy kellett őket noszogatni, hogy fürdés, vacsi, iskolatáska- és ruha kikészítés, tolltartó ellenőrzés, és társai. Azt hiszem alvással ma nem lesz gond :):)

Szerencsések vagyunk, hogy itt élünk, ilyen közel ehhez a hegyhez. A hatalmas kereszt, a meredek hegytető, a leírhatatlan panoráma, a kristálytiszta levegő itt van egy karnyújtásnyira. A hálószobánk ablakából látni a keresztet. Van valamiféle kisugárzása is a helynek, talán a kereszt miatt, vagy talán azért lett pont itt felállítva a kereszt, nem tudom. Mindenestre különleges a hely, és biztos, hogy még nagyon sokszor fogjuk "magunkévá tenni".

Alan Z. Why írta...

Köszönöm a kommenteket, valóban nagyon jó kis kirándulás volt :)