2010. szeptember 30., csütörtök

képek

Azáltal, hogy itt élünk, a gyerekek megismertek egy pár -sosem hallott :P - sportot. Hurling, camogie, gaelic football.. :O
A hurlinget ( a lányok meg camogie-t játszanak) megszerették, én ugyan még mindig nem értem a lényegét, pedig már sok mindenkit kifaggattam, de legalább a meccsek eredményeit tudom értelmezni. :DDD
Már tavalyelőtt elkezdték az alapokat, aztán beszereztünk nekik ütőt (camán, hurley) és különféle fajta labdát (sliotár), és tök jókat játszottak/nak.
Bár Beni inkább golf- és a baseball-szerűen ütöget, Jancsi és Marci is kezdő még, Tomi a legügyesebb, Kari alakul, és Hannusnak papírja van arról, hogy oktathat kicsiket :))) de nekem a lényege mégis az, hogy a levegőn vannak, futkároznak, és ennyi.
A suliban nagy hangsúlyt fektetnek a sportra, 2 hetente jön hozzájuk edző, hogy oktassa őket az ír foci szabályaira, hetente van hurlingezés, kosarazás, "rendes" foci és nov-től úszni is fognak járni.
A hurlinghez és az ír focihoz külön felszerelés kell.. természetesen mez. Próbáltuk kikerülni, lévén majd 50 euró per kit, de hát kell.. Asszem eddig ez az első fekete pontja a rendszernek.
Jó, mindenki ezt viseli, tényleg.. pláne meccsek idején... az idős embertől a babáig.
Szóval megrendeltem, tegnap megérkezett, be is öltöztek a fiúk, sőt Jancsi rendelt egy olyan beállítást, ahol a hurley-k úgy vannak, mint a Tipperary hurling zászlóján, ma meg már fel is avatták az ír foci edzésen.


Persze Beni sem maradhatott ki a fotókból, így ő is beállt pózolni, mez-telenül :))


Ez meg csak úgy: Beni a konyhatündér... :DDDD Dógos nagyon.


Amúgy aránylag jól viseli az egyedüllétet, igaz, nem megy fel a szobájukba egyedül játszani, hanem lehord mindent, és itt autózik vagy rajzol a nappaliban.
Sztem valahol élvezi is, hogy csak ő van, és senki nem vág a szavába, mikor mesél valamit. :)


Nincsenek megjegyzések: