2010. szeptember 7., kedd

album

A nyárvégi rohanásban sikerült elkészülnöm Jovi mini-albumjával, amit az augusztusi szülinapjára ki is vitt a posta.
Jovi, a nővérem, 40 lett, és szkrep-őrült.
Jól kigondoltam, hogy majd meglepem eggyel, sztem még kapni nem kapott, csak adott.
A nálunk lévő munkáit nézegetve tudtam, hogy nem lesz egyszerű a pálya, csak egy profinak szándékoztam adni... :DDD
Kisebb "alkotói" válság után elhatároztam, hogy nem próbálkozok megtanulni szkrepbúkot csinálni, hanem egyszerűen sodródok a dolgokkal. :)

Ez lett belőle:







3 megjegyzés:

Jovi írta...

Jujj, de jó, hogy feltetted! Nem küldenéd át nekem is? :D Szkenneltem, de nem vagyok elégedett az eredménnyel, a gépünk meg bekakk:S Nagyon, nagyon örülök neki, olyan jó nézegetni:)))

Szunyo írta...

Tudd meg: jól sodródtál és nem süllyedtél el! :DD Klassz az egész!

verbena írta...

Jovi, örülök, hogy örömet okozhattam :DD

Juca, köszi-köszi! :D Persze tudoood.. annyi hibát látok benne, és egy csomó mindent másképp csinálnék már.. de majd az 50.-re.. jó Jovi? :DDD