2010. szeptember 4., szombat

debs

Nem írtam még Hannus báljáról (debutante ball, röviden debs).. Pedig illett volna, hiszen mégis az Első Bál.. de valahol mégis tök idegen volt ez az egész. (De sztem neki is.)
Amolyan végzős-bál, Damo hívta el rá, leérettségizett és ez az ő bálja volt.
Készültünk rá, hogyne, de nem mentünk fodrászhoz, nem béreltünk limuzint :)) nekik, nem vittem el szépségszalonba, hogy felturbózzák, és a ruhája sem került 500 euróba.. szóval maradtunk abban, hogy én voltam a stylist és sminkes, Kari pedig a fodrász.
A ruhát a Tkmaxx-ben szereztük be, a cipővel együtt és asszem a stólát is. A bizsu és a kistáska igazi dunnesstores termék.

Este 6-ra jött érte Damien, a szüleivel együtt, kapott egy nagyon cuki, friss virágokból készült karbigyót (szokás... csak a partnerrel rendelkező lányok kapnak), én meg egy nagy doboz bonbont (szintén szokás.. :D )
A suliban elbúcsúztak a tanarak a végzősöktől, blablabla.. majd egy vacsorával egybekötött önfeledt szórakozással folytatták a helyi Arms Hotelben az estét az ifjak, tanárok- szülők nélkül..
A vacsi jó volt, jól érezték magukat, annak ellenére, hogy azé' csak volt full-részeg kölök, meg mindenkivel mindenhol összefekvő csaj..

Mindent egy szóba sűrítve, nagyon-nagyon csinosak voltak és jó kis móka volt.

Nincsenek megjegyzések: