2008. október 11., szombat

nadrágszíj

Mindenhol olvasható, és aki belevágott, az tudja, átélte, hogy az első idők nehezek, keményebbek..

Ezt mi úgy hívjuk, hogy "ha kell zsíros kenyéren élünk".. igaz, itt módosult sonkás-sajtos kenyérre, ui. pofa tátva néztük, hogy a szín "gépsonka" 40 dekája 2,09 euró. (most nagyon szar a forint, 267 az euró.. szóval így sincs 1400 forint kilója) .. na szóval, vissza kell fognia az embernek magát, addig, amíg nem lát át bizonyos dolgokat, illetve nem egyenesedik ki minden.
Pl. előre nem látható esemény volt az nálunk, hogy a következő hétre csak 2 napra osztanak be. Mert persze jó-jó, hiszen sokat leszek itthon, de bezony, ha a zsebünket nézzük, akkor az csak 2*8 óra.

Először, tegnap, ezen akadtam egy nagyot, hogy "jajj istenem, mi nem így számoltunk..", de mára sokkal jobban érzem magam. Átbeszéltük, megdumáltuk, hogy ha más nem, akkor sonkán és sajton élünk 2 hétig, de örüljünk annak, hogy 6 napon keresztül szabadnapos vagyok.
Szóval most örülünk. :DDDDD


4 megjegyzés:

vero írta...

Tudom 2 hétig talán nem, de szuper kaja a sonkás-sajtos! Jó viccet félre, igen, én is azt mondom, hogy az eleje a legdurvább (mondjuk én ugye gyerek voltam még, de az idegen hely, ország, rengeteg ismeretlen dolog, folyamats új infok, más kultúra, stb végül is megvolt nekem is), szóval minden HÓNAPPAL százszor jobb. Én azt mondom, fél év a max. A legnehezebb részén már túl vagytok, és szerintem vigyáznak rátok odafenn!
Kitartás!!!
:*

Ann írta...

Egyet értek, jól gondolkoztok :)
De miért nem lehet tudni előre, hogy hány órára osztanak be? és ez miért nem kb egyenletes? Vagy egy hónapot tekintve majd kiegyenlítődik?

verbena írta...

Vero, na, az van, kitartás. :D Makacs, bulldogok vagyunk. :D

Ann, egy hétre előre van meg a beosztás, csütörtök-pénteken tudja meg a nép a köv.-ő hetit. Bájos, nem?
3-4 napról beszéltünk, heti cca. 30 óráról, a 16 óra az nem annyi. És ugye kell, h legyen vmennyi félretett pénz, a szintén előre nem látható, vagy pontosan nem tudható dolgokra. (pl. villanyszámla.. nem jött még, félretettünk egy összeget, bízunk benne, h többet, mint kellene)

Ann írta...

Ez valóban cuki :S Reméljük a legjobbakat :)