2008. október 29., szerda

Kipécéztek minket is...

Blogos körökben újabb játék van a terítéken, a kipécézés.
Szabályai:
1. Linkeld be a blogdba azt, aki kipécézetett.
2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba!
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!

Mi szabályszegő vagyunk, megint. Nem linkelem ki Vero-t és Ann-t, akik kipécéztek minket, ugyanis zárt blogjuk van, úgysem olvashat bele bárki.
Nem tudunk megnevezni 7 bloggert, ugyanis nem ismerünk más , ki nem pécézett blogolót.
Esetleg a fórumtársaink..akiknek nincs blogjuk..*? Nos, van kedvetek? Én kíváncsi lennék...

Ezek meg a mi válaszaink:

Verbena:
1. Gyerekkoromban úgy terveztem, hogy 35 évesen fogok férjhez menni, és sosem lesz gyerekem. Vagy csak egy…
2. 15 évesen elszöktem otthonról, nyáron, és egy velencei gyerektáborban dolgoztam a konyhán, mint mosogató.
3. Otthon csak Macska-ként hívtak a szüleim, mert olyan voltam –szerintük-, mint a macska. Hízelkedő és bújós. Azóta sem szerettem meg a macskákat.
4. Szeretek olvasni, filmeket nézni. És szeretek a kedvenceimből idézni is. (a gyerekeink örökölték ezt)
5. Szerettem volna zongorázni tanulni: a zongoratanárnő szerint rövidek voltak az ujjaim, így ez kimaradt az életemből.
6. Sosem ültem repülőn. Félek tőle.
7. Elég jó a memóriám, és aránylag gyorsan tanulok meg dolgokat.

Buddy:
1. Kínai horoszkópomhoz méltón (téli patkány) szeretek mindenből előre felhalmozni. Sokszorosan túlbiztosítva érzem jól magam, és skrupulusaim támadnak, ha ez nincs így. Sajnos ez úgy tűnik, ki van terjedve a testemet alkotó molekulákra is.
2. Kissé túlfejlett esztétikai szenzoraim vannak. Mindenből szeretem a szépet, a vonzót, az érdekeset, és baromira idegesít, ha mondjuk egy polc ferdén van felrakva, vagy ha a függönykarnis rúdja nincs vízszintben.
3. Apám súlyos alkoholizmusa miatt gyűlölöm az alkoholistákat, különösképp, akik az önpusztításon kívül szeretteiknek is csalódást okoznak.
4. Túl szélsőséges vagyok. Az öröm legyen öröm , az ünnep legyen ünnep, a sütemény legyen édes, a szerelem legyen feltétlen és mindent elsöprő, a szex legyen mocskos, és a zene jöjjön szívből. Ezek nekem mind fontosak.
5. Túl régimódi vagyok. A gyerek tanuljon jól, viselkedjen illedelmesen, a fiú nyissa ki az ajtót a lánynak, a férfi tisztelje és csodálja a nőt, a nő tisztelje és csodálja a férfit, valamint mindenki végezze tisztességesen a dolgát. Házasságpárti vagyok, és meggyőződésem, hogy a gyerekvállalás a legfelelősségteljesebb dolog a világon.
6. Rosszindulatú vagyok és általában sajnos mindig igazam is van.
7. Szeretem a filmeket, egy-egy karakter olyan szinten le tud nyűgözni, hogy sosem unom meg.

*ha igen, a fórumba kérjük a 7 pontos válaszokat, természetesen.


3 megjegyzés:

Ann írta...

Köszönjük!
V: Macska? Hmmm.. sose gondoltam volna. (Régebben tartottam tőlük is, h kikaparják a szememet, ahogy a madár kivájja a csőrével, de ma már nem. Erősebb vagyok :P)
2-es pont - döbb, a többin azért nagyon nem lepődtem meg ;)

B: úgy ahogy van, nagyon tetszet - kedvencem az 5ös.
A 6oson meg meglátszik a 4es is: "általában sajnos mindig igazam is van" = értsd: mi az, hogy csak általában van igazam? Hülyeség. Mindig igazam van :D :P

vero írta...

V,
Macska, engem is úgy hívtak. :)))) Már meg sem lepődöm, ikrek vagyunk és kész! :)
Viszont: Gyerekkoromban úgy terveztem, hogy 18 évesen fogok férjhez menni és 6 gyerekem lesz, mint a mamámnak :DDDDDD El is kezdtem megvalósítani, sajnos nem a jó emberrel :(

B,
Én nem vagyok patkány (hanem sárkány, téli, bár a fiam szerint házi) mégis a molekuláim próbálkoznak a halmozással. :DD Még hadakozom ellene, de sajnos nem úgy tűnik hogy én nyerek. Fakfak. :DDD

4-es a kedvencem (:D) 5-össel teljesen egyetértek!!
:)

Ágnes írta...

ok!!!
szerintem jó !!!
én is írok 7-et-a Fórumba...