2008. október 20., hétfő

és még álmok..

Tegnap este Buddy megbeszélte Mártival, hogy agykontrollozunk mindhárman, és gyógyítani fogjuk Buddyt.
Lefekvés után így is tettünk, és én asszem belealudtam.. és ezt álmodtam:

A tengerparton voltunk, Mártival. Tudtam, hogy itt vagyunk Írországban, de mégis olyan karibi-kép volt.. türkizkék tenger, pálmafák.. napoztunk, behunyt szemmel.. aztán elmentünk úszni a tengerbe.. és csak úsztunk-úsztunk... mikor rádöbbentem, hogy Buddyban vagyunk.. és ott keressük a helyet, ahol a gyulladása van.
Márti megtalálta, egy sárga, csúnya nagy csomó volt. Aztán képszakadás...

Később Rómában voltunk, mi hárman, és a nővérem.. Buddy teli szájjal nevetett ránk, és jól volt. A nővérem mutatta, h merre menjünk, mert ő tudja a jó irányt, mi meg dacból, juszt se.

.....

magyarázat:
-Rómában sosem jártam, de olaszos múltam miatt, szívem vágya oda elmenni.. és majd egyszer szeretnék Szicíliában élni.. :D
Most sem a tipikus római képek voltak álmomban, csak házak, de tudtam, hogy mi ott vagyunk.
- A nővérem úgy jön a képbe, hogy tegnap felhívta Buddyt és rettentően felbosszantott engem. Mert tulképpen remegő hangon mondta, hogy kell CT Buddynak, mert egy másik orvos, akivel beszélt róla, na az azt mondta, hogy ez agyvérzés.. és kell a CT.
Rohadt dühös voltam, és igen, sok időbe telt lenyugodnom éjjel, hogy képes legyek koncentrálni, mert .. ennek az egésznek semmi értelme.... a tünetei NEM agyvérzéses tünetek.. és kész.

5 megjegyzés:

Szunyó: írta...

Én ugyan nem tudok agykontrollozni, de ha a vizualizálás (vagy bármi) segít, abban benne vagyok! ;)

Ann írta...

Én is benne vagyok - sőőőt, néhány órával ezelőtt előtanulmányokat is folytattam ezügyben - mmint emberi test és nem vizualizációs technika -> bodies kiállítás (majd részletezem)

verbena írta...

Nagyon kedvesek vagytok, ha csak gondoltok ránk időnként, az is sokat segít. :D
Előre is köszönöm.

Bodies: tesóm járt ott, mesélte.. jajjj... nekem nagyon.. legalábbis így elmesélve nagyon.. izéé...

Lipi írta...

Nagyon sokat gondolok Rátok! Millió puszi Nektek!

Ann írta...

1. A gép támadjon fel és írjatok!
2. Ki vagytok pécézve - többszörösen is (ld. Vero + saját blogom)
Várunk!