2021. április 6., kedd

Húsvét 2021

Kicsit déjá vu érzetű volt.. 😅 
A tavalyi, lockdown-os Húsvétra a helyi lidlben vettem az almafával füstölt sonkát és megfogadtam, hogy eztán így lesz mindig, slőn. 2.5 kilós sonkát vettem, jó része el is fogyott, a maradék meg hétfőn sonkás haséként végezte.

Kari hazajött Húsvétra, szabályt szegtünk. Mert ugye senki, sehova, sose..mi se, ő se. A gyerek még azt is bevállalta, hogy elment egy walk-in tesztre szerdán, annak a negatív eredménye (12 óra múlva) után jött csak haza. 
December óta nem láttuk, jó volt megölelgetni kicsit. 

Ismét tavaszias, már-már nyárias Húsvétunk volt, igaz, ide is havakat meg brutál lehűlést hozott valami hidegfront tegnap estétől.
Pénteken Kari elment Alannel tekerni kicsit, én addig lefestettem a teraszt. Bruncholtunk, jó laktatósat, így estig nem is volt senki éhes. Csak napoztunk, hédereztünk, kosarazgattunk.
Késő délután, a ház előtt tüzet raktunk, és a parázsban sütöttünk héjában sült krumplit, (meg idebent hagymakarikát.) Este 11-ig kint voltunk, de akkor már egész lehűlt, fáztam rendesen.
Szombaton is remek idő volt, Karival megsütöttük a fantás sütit a srácoknak, megcsináltam a kalácsot. Egyet terveztem, de kettő lett belőle. (Ezt is a tangzhonggal csináltam, sokkal puhább maradt Húsvét vasárnapra). Megfőztük a sonkát, a tojásokat, akartunk tojást is festeni, de idén is kihagytuk. Úgyhogy délután mindenki kint lógott, mi bringáztunk pár kört, Kari is és Marci is elment futni kicsit. Délután Tomival facetimeoztunk, majd kosarazás kicsit, este pedig biliárdoztunk, egész későig.
Vasárnap nyúl, húsvéti reggeli, ami szintén dél körül volt, majd héderezés, iddogálás, fagyizás... este meg activityztünk. 
Hétfőn meglocsoltak a  fiúk minket, délelőtt Hannával facetimeoztunk, majd Karival salátákat gyártottunk, a maradékokat igyekeztünk felhasználni. Csináltunk még mini pavlovákat is, ebéd utánra.
Késő délután ment vissza. Jó volt, hogy itthon volt, ki tudja, hogy mikor tudunk megint találkozni.













Ja, meg .. még jóval Húsvét előtt Alan vett egy használt Nintendo NES-t, amit elvileg ma kellett volna megkapnunk, de tegnap, Húsvét hétfőn, csöngettek reggel 9-kor. A postás srác hozta a csomagot. 9-kor belőttük a kis retro cuccot, este 6-ig valaki folyton nyomkodta. Igazából magunknak vettük, a régi idők szép emlékeként, de a srácok sosem játszottak ilyennel, úgyhogy nekik meg ez tök  újdonság volt. 
Most úgy is szabin vagyok, az idő is retek, sehova sem mehetünk, elleszünk ezzel, mint a befőtt. 




3 megjegyzés:

Lazac írta...

De szuper lehetett minden! Ez a kertben tüzet rakós dolog nekem nagyon tetszik. :) Örülök, hogy Kari haza tudott jönni kicsit, kellett ez már, nagyon ♥ Egészen elképesztő számomra az, hogy így elszakítanak egymástól családokat! A sütik is klasszak, de nekem a csibe tojások tetszenek nagyon. Olyan kis cukik. ♥ Legyen még sok ilyen szép ünnepetek együtt. ♥

Verus írta...

Az a vasbigyó tetszik? Arra gondoltál? A lidlben vettük jó pár éve, így akárhol a kertben rakhatunk tüzet. Nem kell a kertet szét*asznunk..
Efölött szoktunk bográcsozni, csak a bogrács állványt kellett átvariálni, mert ez túl magas annak.. de ismered Alant.. 😉😅😊 egy régi fekpad elemeiből csinált egy tök jó, masszív állványt.
Köszi a kedves szavakat, a csibéket pár éve kezdtem el csinálni, láttam vmi húsvéti dekor oldalon, a srácok még mindig imádják.. 😂😅
(Majd megírom, hogy hivatalosan mikortól láthatnánk a kormány szerint a családtagjainkat.)

Lazac írta...

Igen, és a látvány. :):) Emlékeztet az esti tábortüzekre a Dunán, amikor még kajakoztam.:)
OK, majd írd. :) :*