2019. január 31., csütörtök

Ennyi volt a január..

Az elmúlt 3 hét a betegségről szólt/szól. Marci kivételével mind beharaptunk valami sz*rt..
Beninek pl igen magas láza volt napokon át, azóta jobban van, ma ment először suliba, de még nem 100-as. Jancsi is lázas volt, fájós torokkal, nekem is volt hányás-migrén-torokfájás, Alan köhögéses-izületi fájdalmas-arcüreges cuccot kapott el.
Egész mostanáig igen enyhe idők voltak, (szuper táptalaj a kórságoknak), a kiskertben már kibújtak a nárciszaim, a környék már tele van hóvirággal.
Szerdán viszont leesett az idei tél első hava, ami ugyanolyan gyorsan, ahogy jött, el is olvadt.. helyébe k*rva hideg esőt kaptunk, sarkvidéki széllel. 
Úgyhogy kandallózunk, meg orrot fújunk, meg gőzölünk, meg csöpögtetünk ezerrel.

Holnap február: új hónap, új remények. :) 






2 megjegyzés:

Lazac írta...

Jobbulást az egész családnak. Képzeld, én november végén szedtem össze valami sz*rt, és eltartott egészen január közepéig, azt hittem soha nem lesz már vége. :) De még mindig én győztem! :D

Verus írta...

Köszi, szerintem lassan mi is kimàszunk belőle. Épp itt az ideje. 😐