2019. február 3., vasárnap

Túrófánk

Lengyel napok voltak pár hete a lidlben, és megmaradt egy csomó túrójuk, amit leakcióztak, mert hétfőn lejárnak. 
Vettem egy kilónyit, ebből felet lefagyasztottam, a másik feléből meg valamit akartam sütni a fiúknak. 
Hamár farsangi időszak van, lett belőle túrófánk.


Finom lett, Beni örült neki nagyon, ő az én fánk-pajtim. :D 
Feltettem az instámra is, jóhogy, és Maeve rám írt, hogy jajdejól néz ki, nyami-nyami....úgyhogy megkértem Jancsit és Marcit, hogy vigyenek már át nekik egy tányérkával, lepjük már meg vele. Nagyon örültek neki, a fiúkat megteáztatta (épp emiatt nem én akartam menni, már féllábbal a kádban éreztem magam, hajat akartam mosni, meg vasalni is akartam, elteázgattuk volna az egész délutánt) és csak utána engedte őket haza.

Hogy a recept is meglegyen:
  • 500 g túró
  • 3 tojás
  • 250 g liszt
  • 150 g porcukor
  • 3 teáskanál sütőpor
Összetörtem a túrót, összekevertem a tojással és a porcukorral, majd hozzáadtam a liszet meg a sütőport. Vizes kézzel, diónyi gombócokat csináltam és forró (180 fokos) olajban kisütöttem.


1 megjegyzés:

Lazac írta...

Annyira guszták ezek a fánkok, hogy mindig megindul a nyálelválasztásom, amikor felteszed valahova őket. :):)