2012. augusztus 10., péntek

old-eye

A nyaralásunk idejére esett a szülinapom, így pár nappal előrébb hozta a család a felköszöntést. 
2 nap éjszakázáson voltam túl, vasárnap reggel pár órára lefeküdtem aludni, és mire felébredtem, feldíszített lakás várt, és egy szuper ebéd.
Ebéd után kaptam egy csodálatos oroszkrém tortát made by Buddy.. :D
Kari és Tomi átadott egy cd-t, amire 9 számot rögzítettek az azt megelőző hetekben, a legnagyobb titokban.. Életem egyik legmeghatóbb ajándéka volt ez, hihetetlenek, komolyan. A fiúk idén még cukibb rajzokat, lapokat gyártottak nekem.. említettem már, hogy milyen nagyszerű nekem..???
Emlékeimben az élt, hogy nem kérek és kapok semmi pénzzel megvehetőt, lévén másnap nyaralni megyünk, és minden fillér számít.. erre föl, Buddy átadott 2 dobozt.. az egyik egy New Ipad-et rejtett, a másik pedig egy cuki bőrtokot hozzá.. És még mindig csak 37 vagyok.. mit fog adni, ha 40 leszek...??? :))))))))


















3 megjegyzés:

Agi írta...

Nagyon szuperek mindannyian :-) Boldog szülinapot igy utólag is!

verbena írta...

Köszönöm szépen :)))

verbena írta...

Vcs, én is: a képeken, a lemezen.. azé' csak öregszem ;))