2012. augusztus 11., szombat

nyaralás 3.

Brightonba csütörtökön mentünk, egész napra illetve szombaton felnőtt program keretében a brighton-i éjszakába is bemerészkedtünk.
Pezsgő üdülőváros, a londoni ifjak ide vonulnak le lazulni, illetve a szabadszelleműsége miatt a melegek is. (érdekesség, hogy magasabb a gay-friendly hotelek aránya, mint család- vagy gyerekbaráté )
Itt van Anglia legszebb utcája is, ami szép-szép, de asszem le sem fotóztuk :)))
Hatalmas tengerparti sétány, móló, vidámpark, éttermek, emberek...
Nagyon hangulatos volt, itt van még a híres Royal Pavilion is, amihez fogható épületet eddig még nem láttam. Sajnos erről már csak mobilos fotóink vannak, az meg nem olyan jó minőségűre sikeredett.
Ragyogó napunk volt, csak elég erősen fújt a szél, így csak otthon vettük észre, hogy bizony durván lesültünk :)
Az esti kiruccanásunk is tök jó volt, kellemes idő, tele az egész város bulizó emberekkel, és egy kicsit el is tévedtünk, így keveredtünk be egy művész-negyedbe is, ahol minden fal graffitizve, minden lakás (ahova beláttunk) igazán egyedien volt berendezve, és enyhe fű is szag terjengett a levegőben.

Pénteken az egész napot Londonban töltöttük. Vonattal mentünk a Victoria állomásig, és onnan végig sétáltunk. 2 féle terv volt ugyanis: ha esik, és ha nem esik.. Hát nem esett... :D Így a metrózás kimaradt, kb 5 percig esett, de akkor épp a St. James parkban voltunk, a fák között.. Sikerült megnézni (és levideózni) az Őrségváltást, a terveink között szereplő helyeket is.
Olimpiai fíling ezerrel, és bár sokan riogattak minket, sztem megakirály volt. A rózsaszínű ruhás segítők jó arcok voltak, többször ők lettek megkérve, h csináljanak összfotót rólunk.
Csak áradozni tudok, nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, és igen, mennünk kell majd ide is még. Csak Londonból van 500 képünk, ide "csak" ennyit teszek fel..: