2012. augusztus 17., péntek

kényszerszünet

Hátszóval megint a nyak... most nyakfájással, szédüléssel és ujj-bénulással jelentkezett.. persze, hogy pánik megint.
A hétfőnk arról szólt, hogy GP, majd kórház.. ott laza 2 óra várakozás (és ez tényleg laza volt, úgy készített fel minket a háziorvos, hogy akár 6 óra is lehet), majd dr. umbuduntu-mostjöttemafrikából doki behívatott, akinek sztem a kollegái sem érették a szavát, mert nem is beszélt, hanem mintha szótagokat böffentett volna oda a népnek.. 
Bementem, vittem az összes leletemet, az MRI és RTG képeimet 8 évvel ezelőttről, a lefordított szakvéleményeket (ezeket már 2010-ben Buddy lefordította a csontkovácsnak), meg a GP levelét.. nos, én nemtom miféle volt ez az ember, de közölte, hogy not too bad a RTG kép, és igaz, tényleg erőtlen a bal kezem, de ő mittudja, hogy milyen volt régen, úgyhogy szerinte a fülemmel lesz valami baj. De azt nem is vizsgálta :D 
Elbocsájtott egy darab recepttel.. na, akárhogy is sz*rul voltam, visszarongyoltunk a dokinkhoz, aztán ráöntöttem az egész napi bajomat, hogy mekkora paraszt volt ez a faszi, meg asse tudom, h egyáltalán ki volt ez, milyen orvos.. (ugye azért küldött ide a GP, mert előírás szerint járt el, olyan nagy kórházba kellett, hogy utaljon, ahol van mri és idegsebész..)
Sűrű elnézést követően kézbe vette az irányítást és beutalt orthopédiára (gondolom 2 éves várólista), fizikoterápiára (szintén..), felírt egy durva gyógyszert, ami az ideggyulladásra jó (mellékhatása szédülés és totál KO), meg egy másikat szédülésre..
2 hétre kiírt, és majd meglátjuk, hogy hogyan tovább..

Nos, a bénaság zsibbadássá enyhült, a kézgyengeség meg van, és a szédülés is, de talán nem annyira durván.

Itt köszönöm meg Buddy fórumtársainak az aggódást és a jókívánságokat: 
nagyon aranyosak vagytok és jól esett, köszönöm szépen. :D






6 megjegyzés:

Napocska írta...

Hu nem hangzik jól, mielőbbi felépülést neked.

Orsi írta...

Jobbulást kívánok!Nagyon pocsék,tapasztaltam:/(3xműtötték a nyakam)
Vigyázz magadra!

verbena írta...

Köszi nektek is a jókívánságokat.

Orsi, ahogy mondod, pocsék.. nekem a legnehezebb az az, hogy elfogadni, hogy ez jobb nem lesz, max. épp tünetmentes..
Ha nem vagyok indiszkrét, akkor megkérdezhetem, hogy miért műtötték 3szor..? Nekem egyáltalán nem javasolják, most is azt mondta a háziorvos, hogy a legvégső esetben nyúlnak hozzá, a kornzervatív kezelést részesítik előnyben.
Ha nem szeretnél itt válaszolni, az email címem: veronika kukac live pont ie

Orsi írta...

Mindhárom sérv volt,először a 4-5 között,utána ahogy kell,alatta felette.Négy csigolyám lett lemerevítve,csavarok,lemezek,gyűrű:/és persze mindegyiknél csípő műtét,onnan vettek darabokat :(
A bal kezem nem nagyon akart már működni,fogni alig tudtam...
Próbáltam én is mindenfélét,de már nem segített, így is húztam míg lehetett.Mindent tegyél meg,hogy ne kerüljön sor rá :/

malyvacsiga írta...

Jaj, Verus, akkor gyors tünetmentességet, de azért leginkább gyógyulást, még ha "orvosilag" nem is tartják lehetségesnek.

verbena írta...

Orsi, ez horror..:O :O Sajnálom, hogy ilyen megpróbáltatásaid voltak..
Mindenképp azon vagyok, hogy sose legyen műtétre szükségem. Nekem amúgy a 6-osnál van a probléma, és azt mondta az orvos, hogy minél lejjebb van, annál "jobb": jobban kezelhető..

Mcs, köszi neked is. Ezért is kezdtem eljárni csontkovácshoz, mert az képes arra, amire az orvosok nem.. tünetmentessé tesz, gyógyszerek nélkül.