2009. december 28., hétfő

topik-kari

Ezzel a bejegyzéssel kicsit vártam, mert szükségem volt fotóra.. :)) Pedig úúúúgy elterveztem, hogy minden mozzanatról fotózok, de egyszerűen elfelejtettem.
A fórum-karácsonyunkat 23.-án tartottuk, Jucát "húztam" :) Engem pedig Szilvi.

Amit tudtam, hogy Jucának dekupálni fogok, lévén ő azt nem szokott, így gyarapíthatom a dekupált doboz-gyűjteményét.
Csakhogy mit...? Utaznia kell az ajándéknak, és ezért strapabírónak kell lennie.. legyen fadoboz. Teafilter-tartó fadoboz.. De honnan szerezzek be hozzávalókat.? J. nővérem segítségével találtam egy angliai webshopot, ahonnan meg lehetett volna rendelni.. de az idő vészesen fogyott... Honnan vegyek szalvétát.. és egyáltalán.. ??? Egy hisztis kirohanásom után, Buddy talált nekem egy nagyon jópofa cork-i céget, ahonnan beszereztem.. papírdobozt, (amibe persze egy filter sem férne bele), akril festéket (2 színűt), pasztell krétát, deku-ragasztót. A tesóm küldött expressz küldeményként egy adag szalvétát, így képes voltam nekilátni. A csokitartó papírdoboznak.
( Buddy és J, itt is köszönöm a szupportot, ha nagy leszek majd meghálálom. :) )

Az egészet lefestettem, kívül-belül, zöld akril festékkel, száradás után a külső részét több helyen végighúztam viasszal (mécses tökéletes volt erre), majd lekentem fehér akrillal. Miután ez a réteg is megszáradt, egy durvább csiszolóvászonnal megdörzsöltem, és ahol a viasz volt, onnan lejött a fehér festék, előtűnt a zöld, és így olybá tűnik, mintha valami öreg, kopott, antik (?) doboz lenne. Ráapplikáltam a kivágott virágokat, leveleket, és a körvonalukat, illetve a doboz éleit finoman átdörzsöltem zöld pasztell krétával. Majd az egészet lelakkoztam.

Ez lett belőle:



Szilvitől pedig különböző színű és mintájú, kézzel varrott, filc, karácsonyfa díszt kaptunk, amit nagyon szépen köszönünk. Idén is ment a harc, hogy ki tegye fel. Győztek a kisebbek.:)))

A fán:


2 megjegyzés:

Jovi írta...

Már Jucánál is kommenteltem, de ide is írom: Nagyon szép lett a doboz, ügyes vagy! :) És tanultam újat: a viaszos-antikolós módszert nem ismertem.

verbena írta...

Kösz Jovi.. :)