2009. augusztus 12., szerda

útinapló befejező része

Ez viccesen hangzik így, de nem sikerült többször bejelentkeznünk, egyszer próbálkoztunk volna Németországból, de nem sikerült...a free mekis wifi fizetős volt.
Otthon meg végülis anyám netjét használhattam volna, de -mint minden vele kapcsolatban- túl bonyolult lett volna, csak a bankolásra használtam a gépét-netjét.

Szóval Calais-ban vagyunk, várunk arra, hogy fel mehessünk a kompra.
Egészen röviden: jó volt, rövid volt, elfáradtunk, semmit nem pihentünk.. kalandok is voltak, pl. másik kocsival jövünk vissza. :O

5 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Húha! Annyira kíváncsi vagyok a beszámolóra, nagyon hiányoztatok!

malyvacsiga írta...

Hú, a "kaland" kicsit aggaszt, úgyhogy tűkön ülök.

Iboly írta...

Nagyon várom a beszámolót!

Egyébként valamiért azt hittem, hogy tovább maradtok és gondoltam rá, hogy felhívlak, hátha ki tudtok jönni a Sziget fesztiválra. Mi megint kint vagyunk. :)

Ann írta...

Na, jóvan, hasmagasságban éreztem, hogy mostanában kell hazamennetek.
Borzasztóan kíváncsi vagyok az élményekre... kaland?! másik kocsi?! Jobbkormányos? ;)
Puszi mindannyiótoknak!

verbena írta...

Mcs, semmi komoly, mmint épek vagyunk, és egészségesek.

Iboly, akkor nagyon jó időt kívánok nektek a Szigeteléshez.

Ann, jaja, jobbkormányos, és 8 személyes.. tiszta őrület amúgy.. :DDDD