2009. augusztus 31., hétfő

Suli előtti utolsó vasárnap











Elhatároztuk, hogy az iskolakezdés előtti uccsó vasárnapon csinálunk valami családi kirándulást. Felmerült az Inch, de végül a Moher felé indultunk, lévén hogy esett az eső….a Moherhez érve akkora köd lett, hogy az orrunkig se láttunk, úgyhogy továbbmentünk a Loop-Head felé.
Több szép helyen megálltunk, sétáltunk, lementünk az óceánhoz, hülyéskedtünk…majd hazafelé Ennis-ben dudára ettük magunkat a Mekiben :-) Csak érdekességként az én szendvicsem alja le volt tapadva a dobozhoz, és mutattam Verbánának, aki „Akkor az nem elég friss” felkiáltással kitépte a kezemből, és visszavitte. Sűrűn elnézést kértek, és kicserélték egy friss szendvicsre.
Annak ellenére, hogy kimondottan barátságtalan volt az idő, remekül szórakoztunk.


4 megjegyzés:

Ann írta...

Reklamálós V. :D :D :D

buddy írta...

Jaja :D Vigyorogtam én is...

Szunyo írta...

:DDD Aki így "otthon van" a témában... :PP (Most már majd én is figyelek ilyenekre. :DDDDD)
Tényleg: saját dolgozónak ilyenkor van valami kedvezmény?

verbena írta...

Szunyó, elvileg van, de ehhez valami kártyát kellene igényelni, amirők kutya sem hallott.