2022. december 14., szerda

Visszaszámlálás

 10 nap múlva karácsony.
 

A nagy fagy megmaradt tartósan, olyannyira, hogy a hétvége után mikor mentem be dolgozni, konkrétan nem volt fűtés, mert elfagytak a csövek. 4 fok volt az épületben, és basszus senki sem mondta, hogy akkor ennyi, menjünk addig haza, míg meg nem javítják a fűtést.
Hajnalonta nagyon veszélyes, mert napközben picit fel-felolvad az út, majd durván visszafagy, tükörjég szinte minden út, járda.
Vasárnapra enyhülést jósolnak, persze esővel jön, mi mással. 

Beni lázas volt a hétvégén, hétfőn még itthon maradt, így az aznapi angol tesztet elhalasztották neki. Most már jobban van, szerencsére nem lett olyan beteg, mint Jancsi.
Lassacskán megérkeznek a megrendelt ajándékok is, plusz a srácok is iderendelnek szinte mindent, napi szinten jönnek a futárok.
Nekem még 7 munkanap van ebből az évből, talán kibírom ép ésszel, habár ma már nagyon lefáradtam agyilag az emberektől.
Az év legrövidebb napjai jönnek, tegnap volt a legkorábbi naplemente, konkrétan 4.15-kor megy le a nap most.. én szeretem ezt is, meg a nyári este 10 utáni naplementéket, ennek is megvan a maga varázsa, főleg most, hogy minden ház kidíszítve, kivilágítva. 
Pénteken elmegyünk családilag az Avatart megnézni, szombaton megvesszük a tartósabb kajákat az ünnepi sütés-főzéshez. Hétfőn hazajön Kari is, innen fog már dolgozni, és Szilveszter napjáig marad, és Jancsi is aznap repül haza.
Hannáék csak 24.-én tudnak csak repülni, Tomi meg szerintem 23.-án este jön.

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Most itt is enyhült az idő, konkrétan esik az eső. :) Szerencsére nem ónos, ahogy jósolták, bár még lehet az is, mert -1 fok van jelenleg. Sejtem, hogy ez az időszak megterhelő most, a munkában is, nekem most lesz először olyan, hogy itthon leszek 2 ünnep között. :) Ja mert már itthon vagyok mindig. :D:D:D:D De mi ilyenkor leltároztunk és sokszor már karácsony másnapján is bementem, de szilveszter napján tutira bent voltam délutánig, mindenki már otthon, ugye. :):) De jó lesz, együtt lesztek mindannyian, gondolom már várod nagyon. ♥♥♥