2022. december 27., kedd

Karácsony 2022

 Mivel Hannáék Szenteste érkeztek haza, és ilyenkor D-éknél laknak, ők is szedték össze a reptéren, hozzájuk igazítottuk az ünnepi ebédet vacsorát.
Csináltam nekik egy vegán karácsonyi koszorút, sztem nagyon finom lett, fotókat nem csináltam tulajdonképpen semmi kajáról, de istibizti jól néztek ki, és finomak is voltak. A beigli repedt, de kis mértékben, a mézes krémes a legjobb lett, a tészta is, a krém is..(nem akart jól összeállni, így kapott extra mascarponet és a legfinomabb lett így) Hanna hozott vegán lebkuchent, amit ő csinált, így volt minden is, pl Catherine alig várta a gesztenyést, az a kedvence.
Ajándékozás után a srácok zenéltek, készültek pár dallal, de aztán spontán zenélgetés volt szinte egész este.
Közben megkóstolgattuk az újonnan kapott italokat, sok új szivart is kapott Alan, plusz vettünk mi is meg Tomi is. Szenteste végén még a srácok neki álltak magic-ezni, egy vmi kártyajáték, amit mindenki (Kari/Eoint és Marcit kivéve) játszik nálunk, saját kártyaszetjük is van, Damien olyan nagy fan, hogy azt hiszem az összes kártyát ismeri.. mindegy is, szóval hajnali fél 4-ig játszották, mi 2-kor lefeküdtünk, addig a nem kártyázókkal beszélgettünk.
25.-én magunkban voltunk, aznapra karácsonyi sonkát sütöttem, (sztem az is egyre finomabb lesz évről-évre :) ) és mivel nagyon nem akart senki sem extrán mozogni, így kanapén elfekvős barchobát játszottunk :)))
Tegnap meg mindenki nálunk volt, nagyjából ugyanazt csináltuk, mint 24.-én, ettünk, ittunk, zenéltek, aztán közösen kártyáztunk a Mind-ot, nem volt egyszerű 8/9 embert kezelni, de van az a koktél mennyiség, ami segít :)
Alapvetően egy nagyon hangulatos, vidám, nagyjából stresszmentes ünnepeken vagyunk túl. 
Mára egy családi kirándulást tervezünk, csakhát nagyjából mindenhol szakad az eső, de ma még nem dolgozik Kari és ezeréve nem voltunk vele sehol. 













1 megjegyzés:

Lazac írta...

Láttam, hogy a kirándulás is jól sikerült, ennek örülök. ♥ A Karácsony meg így volt teljes, hogy végre minden gyereketek otthon volt. ♥ Legyen így még nagyon sokszor, bővűlve majd később az unokákkal. ♥