2022. december 23., péntek

Célegyenes

Tegnap befejeztem idénre a munkát, legközelebb 3.-án, kedden megyek csak dolgozni. (És kb 10 nap alatt fog beállni a szervezetem, hogy nem kell hajnalok hajnalán felébredni..)
Kari is és Jancsi is hazajöttek hétfőn, Jancsinak nagyon szuper ideje volt Augsburgban, igazi Winterland volt abban a 10 napban Németország. 
Kari ugyan még ma is dolgozik, de mivel itthonról, így a kávé- és ebédszüneteit velünk tölti.
A hét elején Marci is belázasodott, kicsit be-befulladt, de orvost nem igényelt, szerencsére 2 nap alatt rendbetettük. 
A szerencse sorozatom megállíthatatlan.. tegnap, az utolsó közös reggelinél, az egyik ffi kollégám odaadott mindenkinek egy-egy kaparós sorsjegyet, hogy akkor ő nem csokit hozott be karácsonyra, hanem ezeket. Megbeszéltük, hogy akkor mindenki kapargat, és bki nyer, az közös.
Senki nem nyert, csak én: €2-t. :))
De a nap csúcsa nem ez volt, hanem a college Social Clubja megtartotta az éves karácsonyi sorsolást, ilyenkor mindig nagyon sok, értékes dolgot lehet nyerni. 2 tv-t sorsoltak, 2 éjszakát vmi spa hotelben, kézpénzt, kuponokat boltokba.. és én még itt is nyertem: €100-t. 
Tökéletes pillanatban, ui tegnap délutánra volt betervezve az utolsó, nagy bevásárlás. Az árak elképesztően el vannak szabadulva, közel €300-t költöttünk, úgy, hogy a nehézárut megvette már nekem Alan korábban. 
Alkoholt mi nem is veszünk pl, Normandiából hoztunk borokat illetve pezsgőt, kifejezetten Karácsonyra illetve Szilveszterre. 
De tényleg a célegyenesben vagyunk már, ma megsütöm a bejgliket 6-ot tervezek, a zserbót. A mézeskrémest összeraktam, a 120 db gesztenyés hókiflik fémdobozban várják a sorsukat (Jancsi segített a kifli készítésben), a menü is összeállt a fejünkben, egy-egy köretet ma előkészítek. Ja és Jancsit visszük fogászatra, így kapott időpontot a féléves ellenőrzésre. 
Tomi ma délelőtt jön haza, Hannáék holnap reggel repülnek, de délutánra ők is befutnak, Eoinnal együtt.
Holnap Szenteste.

Boldog Karácsonyt! 🎄🎄🎄 

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Nagyon hatékonyak voltatok azta! Gratulálok a szerencsés kezedhez. ♥♥ Nagyon boldog, békés, családozós meghitt ünnepet kívánok mindenkinek, és remélem Marci is teljesen jól van már. ♥♥♥