2021. április 11., vasárnap

Meh


Van ez az angol kifejezés, arra az érzésre, amikor olyan.. izé az ember. Semmihez semmi kedve, nem érdekli semmi, nem dobja fel semmi, nem a klasszikus rosszkedv, csak olyan.. meh
Tökmindegy. Talán ez a jó szó rá.

Na, ez korrekt kifejezés a szabadságomra.
Olyan izé volt.
Semmi sem hozott lázba, nem volt semmi különbség nap és nap között.. biztosan a lockdownnak is köze van hozzá, meg annak is, hogy megint véreset pisiltem, úgyhogy antibiotikum kúrán vagyok, meg Alan is nyűgös a dereka miatt.. plusz az is bizgerálja az ember agyát, hogy: a genetikáról beszélgettünk a minap a srácokkal, no meg arról, hogy Hanna szemszíne megváltozott mióta vegán.. és valahogy kiderült, hogy az én zöld szememnek nincs párja. Mmint a szüleim/nagyszüleimet/dédszüleimet nézve én nem lehetnék zöld szemű. És bár azt mondom, hogy nem érdekel, de közben csak bisztergál, hogy akkor..? Zabigyerek vagyok? Vagy tényleg örökbefogadtak, ahogyan hittem fél gyerekkoromban?  Egy szóval : olyan meh volt ez az egész hét. 

És holnap suli, szintén nem tesz boldoggá. Mert én jobb szeretném, ha itthon tanulnának, de ez nem opció, mert az iskola biz-to-sá-gos! 


4 megjegyzés:

Lazac írta...

Az enyém is zöld és eddig nem volt ilyen a családunkban, legalábbis nem tudtak róla. De én tovább örökítettem, mert Brigi és Koli szeme is zöld. :) Érdekes dolog ez a genetika, mert azt mondják hét generáción keresztül örökölhetünk tulajdonságokat és ebből jó, ha kettőt még ismerünk. A szüleinket meg a nagyszülőket. A többiekről fogalmunk sincs, szóval lehet, hogy valamelyik szépapád, vagy szépanyád volt zöldszemű és a családban már nem tudtak róla. :)
Legyen ez a hét jobb. :* ♥

Agyrágóbogár írta...

Fagyitorta :) határozottan segít

Verus írta...

Köszi 💝

Verus írta...

Hmmm... a fagyit tudtam, hogy gyógyír mindenre.. kénytelen leszek fagyitortát beszerezni, csakis a teszt miatt.