2020. december 30., szerda

Karácsony 2020 + szülinapozás

Hannáék nélkül fura volt nagyon, hülyén hangzik, de olyan kevesen voltunk az asztalnál 24.-én.

Amúgy hangulatosan telt el, mindenki nagyon szép és jó dolgokat kapott, szerintem nagyon örült mindenki. 






















A vacsorát közösen csináltuk, közben a srácok zenéltek, meg biliárdoztunk. 




Az ajándékozás után a 18 éven felüli férfiak rágyújtottak a Tomitól kapott kubai szivarra. Mellé Jancsi (aki whiskeyt gyűjt) kibontotta a frissen kapott italait. 
Még én is -aki ugyan kamaszként brahiból dohányzott, meg kb párszor beleszívtam Alan vaníliás szivarjába, amit legutóbb egy olyan 20 éve szívott- is megkóstoltam, kellemes íze volt. Ekkor beszéltünk Hannával is egy jó másfél órát, meg kibontottuk az ajándékát, egy kis családi goodie-packet rakott össze nekünk. A fiúk most amúgy kitalálták, hogy ez a szivarozás akkor karácsonyi hagyomány lesz, mondjuk Tominak pech, mert jövőre már Marci is elmúlik 18 és ő vállalta a szivar beszerzését. (€25/darab) 


A 25.-e is hasonlóképp zajlott, lazán, na, nem csendesen, mert azért 7 ember az hangos. Mi ketten lányok kipróbáltuk a frissen kapott arcpakolásainkat, miközben a fiúk főzték az ebédet. 
Jancsi befejezte a Lego dzsipet, amit Kacitől kapott, nettó 8 óra legózás. 

26.-án befutott Eoin és Catherine is, este közös bingózás volt, persze koccintottunk erre-arra menetközben. 

27.-én előrehozott szülinapozást tartottunk, mert Kari ugyan ma lett 23 éves, de Tomiéknak haza kellett mennie, másnap Catherinenek dolgoznia kellett.








3 megjegyzés:

Lazac írta...

Először is nagyon szép család vagytok! ♥♥♥ Egyedül Larsie arcán nem látom az őszinte örömöt a nyakkendő miatt :D:D:D Alan meg a 33.képen úgy néz ki basszus, mint Fidel :D:D:D
Szegény Tomi, de hát amit vállalt, azt vállalt. :D:D:D Még Beni is vissza van :D
Örülök, hogy ennyire jól sikerült minden a képeken tökéletesen átjön a hangulat. Te meg nagyon-nagyon pretty vagy a csíkos rucidban ♥♥
Kívánom, hogy a következő év jobban teljen el, ezt tényleg őszintén tiszta szívből, mert ennek jobbnak kell lennie és kész. ♥♥

Lazac írta...

jaj, és lemaradt Kari köszöntése! Nagyon boldog szülinapot kívánok a leányzónak! ♥♥♥

Verus írta...

Köszi Lazac 💝😘
Alannnek én is mondtam, hogy nagyon kihozza a latino-t a fekete-fehér fénykép belőle.. mondjuk Fidel nem egy klasszikus latino pasi 😂😂😂
Köszi a ruha dicséretet, ezt 2 éve vettem, mert kaptunk meghívást esküvőre, ami sosem lett megtartva, így azt mondtam, h battya meg, ki tudja mit hoz a holnap, nem pakolgatom ezt jobbra-balra a szekrényben.
Lars amúgy okés volt a nyakkendővel, a nyakörv helyére tettük. Lassan ő a kicsi a családban, annyi sz@rt kapott, mert mindenki vett neki valami cukit.. kapott kötelet, labdát, juti-falit.. 😂😅