2020. december 31., csütörtök

Az idei utolsó túrázás

28.-án csak késő este ment vissza Dublinba Kari, így aznapra valami közös kirándulást/autós túrát terveztünk. A nagy tervünk az lett volna még pár napja, hogy kimegyünk Sligoba, de ugye tilos lett a megyét elhagyni.. úgyhogy kitaláltuk, hogy elmegyünk a Galtee hegyekbe, hátha lesz a magasabb részeken hó.
Napfelkeltekor (8.41 😅) már úton voltunk, ömlő esőben mentünk, és olyan szélviharban, hogy én tuti biztos voltam abban, hogy ma kocsikázni fogunk csak. 
De aztán kitisztult, de ez a Bella nevű vihar brutális erős széllel tombolt a fejünk felett. 
Odaérünk az autóparkolóhoz, már többen voltak ott, és őszintén, rohadt elvetemültek lehettek, mert mi egy jó 40 perc hegymenet után, -mmint Alan és én- visszafordultunk, a srácok viszont felmentek a “hóhatárig” . 
Olyan szél volt, hogy a Delta kezdő képkockái jutottak eszünkbe.. Alan azt mondta, hogy életében nem fázott az arccsontja.. eddig. 
Jó buli volt, így utólag mindenképp, a kocsiban várt a meleg tea/kávé + mézeskalács (Hannus küldte nekünk) plusz tegnap éjféltől újra visszatért a Level 5, (5 km limit) január 31-ig, maradhatunk a Devils bitnél, mint túrázás. 




























2 megjegyzés:

Lazac írta...

Juj, nekem a 6-os kép!!!! ♥♥♥♥ Imádom az ilyent, gyönyörű!
Jó kis szeles-esős-seggetekmajdnembefagy kirándulásotok volt, de olyan szép minden. :) Úgyhogy részemről jó volt, hogy elmentetek.:) Legalább láttam kék hátú birkákat is LOL.

Verus írta...

Frissen festhették őket, készültek biztos a szilveszteri birka-bulira 😂😜
Kari mondta is, hogy ebben a sícuccban (Beni kinőtt ruhái amúgy ) bele tud olvadni a környezetbe 😂